سرپرست باشگاه سپیدرود رشت خبر داد:

به زودی تمرینات بدنسازی سپیدرود آغاز می‌شود | ده بازیکن فصل گذشته قرارداد خود را تمدید کردند

افشین ناظمی، سرپرست باشگاه سپیدرود رشت از تمدید قرار داد با ده بازیکن فصل پیش سپیدرود خبرداد و گفت: تمرینات سپیدرود زیرنظر سهیل حق شناس در حال پیگیری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، افشین ناظمی سرپرست باشگاه سپیدرود با اشاره به وضعیت فعلی این تیم، اظهار کرد: تیم سپیدرود پس از ورود مالکین جدید طی چند روز گذشته تمرینات خود را زیر نظر «سهیل حق شناس» شروع کرده است.

وی با ابراز امیدواری از تحقق برنامه های مالکین جدید باشگاه سپیدرود، افزود: به زودی تمرینات بدنسازی پیش از فصل بازیکنان تیم نیز آغاز می شود.

ناظمی در ادامه با اشاره به مشکلات و کش و قوس ها فراوان در حوزه مدیریتی، تاکید کرد: به رغم از دست دادن فرصت طلایی برای آماده سازی تیم برای حضور قدرتمند در لیگ برتر خوشبختانه تمرینات تیم آغاز شده و انتظار می رود کم کم به شرایط مطلوب برسیم.

سرپرست باشگاه سپیدرود با بیان اینکه ۱۰ بازیکن فصل گذشته سپیدرود با این تیم قرار داد خود را تمدید کرده اند، ادامه داد: پویا نزهتی، ایمان صادقی، علی عباسی، میلاد قربان زاده، میثم تهیدست، حسین کعبی، محمدرضا مهدوی، حسین ابراهیمی، میعاد یزدانی و میثم فردوسی بازیکنانی هستند که با این تیم تمدید کرده اند.

به گفته این مسئول با بازیکنانی که قرارداد خود را تمدید کرده اند تسویه حساب مالی فصل گذشته نیز انجام شده و تسویه حساب سایر بازیکنان نیز طی هفته آینده با حضور مالکین انجام می شود.

Share