استاندار گیلان خبر داد:

بهره برداری از بیمارستان‌های در دست ساخت لاهیجان، لنگرود و تالش در سال جاری

استاندار گیلان در بازدید از روند پیشرفت پروژه بیمارستان‌های لاهیجان و لنگرود از بهره برداری بیمارستان های در دست ساخت لاهیجان، لنگرود و تالش در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  صبح امروز دکتر مصطفی سالاری استاندار گیلان به همراه محمدجعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان مجری ساختمان‌ها، تأسیسات عمومی و دولتی با حضور در شهرستان‌های لاهیجان و لنگرود از بیمارستان‌ در دست ساخت این شهرستان ها بازدید کردند.

دکتر مصطفی سالاری در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگاران از بهره‌برداری بیمارستان‌های در دست ساخت لاهیجان، لنگرود و تالش در سال جاری خبر داد و افزود: در نشست با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی ،موانع اجرای این پروژه‌ها  بررسی و تصمیمات لازم در جهت رفع آن اتخاذ گردید.

وی ابراز امیدواری کرد: تمام تلاش ما بر این است تا با پیگیری‌های لازم از سوی مرکز و تأمین اعتبار لازم برای احداث این بیمارستان ها ،زودتر از موعد آن را به بهره‌برداری برسانیم.

استاندار گیلان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از افتتاح کنارگذر لنگرود تا ۲ ماه آینده خبر داد و تأمین مصالح را از جمله مشکلات اصلی در روند اجرای این پروژه عنوان کرد و افزود: تصمیمات لازم در جهت تأمین مصالح این پروژه اتخاذ و به یاری خداوند تا ۲ ماه آینده شاهد به بهره‌برداری رسیدن پروژه کنارگذر لنگرود نیز خواهیم بود.

گفتنی است بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی شهید مرتضی حسین پور لنگرود در زمینی به مساحت ۴۵ هزار مترمربع و با پیشرفت فیزیکی ۸۴ درصد در دست احداث می‌باشد.

همچنین بیمارستان ۲۱۲ تختخوابی لاهیجان نیز با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در ۴ طبقه در حال ساخت می‌باشد که تاکنون بیش از ۴۵ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

Share