سرمربی تیم ملی خبرداد

برگزاری مسابقات جهانی هندبال ساحلی در کازان روسیه

سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی کشورمان با اشاره به زمان مسابقات جهانی گفت: این مسابقات از اول مرداد ماه امسال در شهر کازان روسیه برگزار میشود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز در حاشیه اردوی این تیم در آستارا برای آماده سازی جهت حضور قدرتمند در مسابقات جهانی هندبال ساحلی ۲۰۱۸ کازان روسیه در مصاحبه با خبرنگاران گفت: برای آماده سازی تیم نیاز به برگزاری چند دیدار تدارکاتی داریم و برای برگزاری این دیدارها چند روز پیش از مسابقات به روسیه سفر می کنیم.

سید حسن افتخاری اضافه کرد: تمرینات تیم ملی هندبال ساحلی از دی ماه سال گذشته آغاز شده که شهرستان آستارا هشتمین محل اردوی تیم ملی در هفت ماه گدشته است.

سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی کشورمان با اشاره به زمان مسابقات جهانی گفت: این مسابقات از اول مرداد ماه امسال در شهر کازان روسیه برگزار شده و با برپایی تمرینات مداوم و انجام دیدار های تدارکاتی سعی در حضور قدرتمند در این دیدار ها داریم.

افتخاری در مورد نیاز برای نفرات آماده در مسابقات اضافه کرد: از ۱۴ نفر حاضر در این اردو ۱۰ هندبالیست آماده برای اعزام به مسابقات جهانی ۲۰۱۸ انتخاب شده و همانطور که میدانید مسابقات جهانی هندبال ساحلی بدلیل شرایط دشوار فنی، هیجان بالا و استقبال تماشاگران از مسابقات جزو رشته های مورد استقبال در المپیک نیز هست.

سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی بیان کرد: این مسابقات هر دوسال یک بار انجام شده و در این دوره که با حضور ۱۶ تیم قدرتمند دنیا در چهار گروه چهار تیمی بوده، تیم ملی کشورمان با کشور های کرواسی، آرژانتین و اروگوئه همگروه بوده و با شجاعت و تلاش و پشتکار تیم و دعای خیر مردم امیدواریم از گروه خود صعود کنیم.

به گزارش دیارمیرزا این اردو از ۱۷ تیر سال جاری آغاز و پس از پنج روز به اتمام رسیده و تیم هندبال ساحلی کشورمان برای حضور قدرتمند عازم شهر کازان فدراسیون روسیه خواهد شد.

Share