یک نماینده خبرداد

برافراشته شدن پرچم دوران پهلوی در مراسمی در آموزش پرورش قائمشهر

نماینده مردم قائم شهر گفت: انتظار داریم وزیر آموزش و پرورش با کسانی که درصدد استحاله ارزش‌های نظام و بازگشت به مولفه‌های طاغوتی هستند، برخورد لازم را انجام دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی ادیانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش در این باره توضیح داد: اخیرا در شهرستان قائمشهر در مجلسی که مرتبط با آموزش و پرورش بود فردی که باید به ظاهر تجلیل می‌شد عامدا و عالما با نماد طاغوت و رژیم طاغوتی در آن مجلس حضور پیدا می‌کند و با ادبیات موهن ارزش‌های انقلاب و شهر را مورد توهین قرار می‌دهد.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در آن جلسه دو مرتبه پرچم شاهنشاهی برافراشته می‌شود و مسئول این مراسم بعد از رویت همه این مسائل متاسفانه هنگامی که پشت تریبون قرار می‌گیرد از این عنصر تمجید می‌کند که این موضوع موجب جریحه‌دار شدن احساسات نیروهای ارزشی و اعتراض نیروهای انقلابی شده است.

ادیانی بیان کرد: انتظار داریم که آقای وزیر به خوبی به صورت انقلابی و محکم با خاطیان برخورد و آنها را عزل کند. آنهایی که مخفیانه یا به صورت علنی از این موضوع حمایت می‌کنند دقت لازم را داشته باشند که بحث جریان سیاسی نیست بلکه بحث بر سر انقلاب و ارزش‌های انقلابی است. هر فردی بخواهد از خط قرمز نظام عبور کند همه باید بایستیم و این موضوع را اصلاح کنیم. به بعضی‌ها هشدار می‌دهم در این خصوص اقدام لازم را انجام دهند.

Share