خداداد عزیزی:

با مالک قانونی سپیدرود قرارداد بستم | سه بازیکن خارجی جذب می‌کنیم | از حس مردم رشت کاملا باخبرم

عزیزی گفت: علی کریمی از دوستان من است و به دلیل اهمیت کار او برای من، فصل گذشته پیگیر بازی های سپیدرود بودم و به همین دلیل شناختی از این تیم داشتم. الان هم از شرایط آن خبردارم. با تعدادی از بازیکنان قبلی به توافق رسیده اند و در کنار آنها سه بازیکن خارجی نیز جذب خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، خداداد عزیزی این روزها باز هم به لیگ برتر بازگشته است. او پس از حضور در تیم های مشهدی این بار شانس خود را در شمال کشور و در تیم سپیدرود امتحان خواهد کرد. با خداداد درباره شرایط اخیر وی، سپیدرود و تیم ملی ایران به صحبت پرداختیم.

با مالک قانونی سپیدرود قرارداد بستم

روز گذشته با سپیدرودی ها صحبت کردیم و به توافقات اولیه دست پیدا کردیم تا اینکه امروز توانستیم این توافق را نهایی کنیم. فردا صبح هم در مراسم معارفه حضور پیدا خواهم کرد و پس از آن به ثبت قرارداد در هیات فوتبال خواهیم پرداخت. از ساعت ۶ عصر نیز اولین تمرین مان را برگزار می کنیم. من هیچ کاری به جنگ مالکیتی در این تیم ندارم. در زمان مذاکرات مان هم سند مالکیت این باشگاه را دیدم که به نام صاحب فعلی خورده است و مهر وزارت ورزش نیز بر آن خورده بود. بنابراین من با مالک قانونی سپیدرود به توافق رسیدم.

از تیم جدیدم شناخت داشتم

علی کریمی از دوستان من است و به دلیل اهمیت کار او برای من، فصل گذشته پیگیر بازی های سپیدرود بودم و به همین دلیل شناختی از این تیم داشتم. الان هم از شرایط آن خبردارم. با تعدادی از بازیکنان قبلی به توافق رسیده اند و در کنار آنها سه بازیکن خارجی نیز جذب خواهیم کرد. بازیکنانی که ابتدا باید در تست فنی حاضر شوند تا از وضعیت آنها به طور کامل آگاهی پیدا کنیم. پس از تکمیل کادر بازیکنان نیز اردویی در تهران و چند دیدار تدارکاتی برگزار خواهیم کرد تا با آمادگی بازی های لیگ را آغاز کنیم.

از حس مردم رشت کاملا باخبرم

این کاملا طبیعی است که کار کردن در تیم هایی که هوادار دارند کار سختی است. حالا اگر آن تیم سپیدرود باشد که هم هواداران بسیاری دارد و هم از تیم های باریشه و قدیمی فوتبال ایران محسوب می شود کارمان بسیار سخت تر خواهد شد. من خوب می دانم مردم رشت چه حسی نسبت به سپیدرود دارند و این تیم چه اهمیتی برای آنها دارد. به همین دلیل خودم را آماده کردم تا بتوانم با بهترین استفاده از شرایط موجود، نتایجی در خور نام این تیم به دست بیاوریم و رضایت هواداران برای خود و تیم کنیم.

مالک تیم گفت مشکل مالی نداریم

گفته می شد پیش از این تیم سپیدرود از جمله تیم هایی محسوب می شد که از مشکلات مالی رنج می دید اما من صحبت های کاملی با مدیران تیم کردم و با آنها درباره مسائل مالی صحبت کردم با اظهار امیدواری آنها در وجود نداشتن مشکلات مالی، به دنبال این هستم تا تیم را به دوران مربیگری علی کریمی برسانم و با همان آرامش به کار خود ادامه دهیم . به دلیل اینکه همیشه روی حرفم هستم حرفهایی که به من زده می شود را نیز می پذیرم مگر آنکه خلاف ثابت شود. در این باره دکتر نوین به من اطمینان داد که مشکل مالی نخواهیم داشت و من نیز روی حرف او حساب کردم.

آقای کی روش! در ایران برای همه مربیان بزرگ دنیا جا هست

درباره هیچ یک از حرف های رد و بدل شده بین این دو مربی حرفی به زبان نمی آورم و فقط می توانم بگویم از یک حرف آقای کی روش بسیار ناراحت شدم. ایشان گفت کشور ایران ظرفیت این را ندارد که هر دوی آنها حضور داشته باشند در حالی که می خواهم بگویم آقای کی روش! ایران ظرفیت حضور بسیاری از مربیان بزرگ دنیا را دارد ایران ۱۸ برابر پرتغال و ۳۰ برابر کرواسی وسعت دارد و بنابراین ایشان نباید بگوید اینجا برای هر دوی آنها جا ندارد.

بهتر است کی روش در جام ملت ها هم روی نیمکت ایران باشد

من در حدی نیستم که بخواهم درباره کی روش اظهارنظر کنم اما با توجه به حذف مان از جام جهانی نمی توانیم بگوییم او عملکرد خوبی نداشته است و به همین دلیل فکر می کنم اگر برای جام ملت های آسیا وی در کادر فنی تیم ملی باقی بماند بهتر است هرچند معتقدم با توجه به عملکرد تیم های استرالیا و ژاپن و کره و حتی عربستان کار سختی در این بازی ها خواهیم داشت.

Share