شهردار لاهيجان خبر داد:

بازی ایران مقابل پرتغال در حاشیه استخر لاهیجان پخش می‌شود

مسعود کاظمی، شهردار لاهیجان گفت: مسابقه ایران مقابل پرتغال از نمایشگر بزرگ در حاشیه استخر لاهیجان در بلوار خلیج فارس پخش خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شهردار لاهیجان گفت: مسابقه ایران مقابل پرتغال از نمایشگر بزرگ در حاشیه استخر لاهیجان در بلوار خلیج فارس پخش خواهد شد.

مسعود کاظمی افزود: پس از پخش دیدار نخست تیم ملی و استقبال گسترده همشهریان عزیز و درخواست های متعدد برای پخش دیدار تیم ملی مقابل پرتغال و اتحاد و همدلی همه دوستداران توسعه شهر لاهیجان با همراهی فرماندار و اعضای شورای تأمین و اعضای شورای شهر لاهیجان تصمیم گرفتیم که بازی دلاورمردان تیم ملی در برابر پرتغال را پخش کنیم و درخواست شهرداری لاهیجان طی تشریفات قانونی از طریق فرماندار محترم به حضور استاندار معزز گیلان تقدیم شد که تنها پس از چند ساعت مورد پذیرش دکتر سالاری نماینده عالی دولت در استان گیلان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در بازی نخست تیم ملی هم مدیریت شهری لاهیجان با حضور مردم فهیم و همراهی مسولان شهرستان توانست الگویی را در سطح کشور مطرح کند که خانواده ها در صورت فراهم بودن شرایط لازم می توانند مسابقات را در کنار هم و با آرامش تماشا کنند.

کاظمی گفت: برای این بازی نیز با تلاش همکاران پرتلاش شهرداری و همراهی اعضای شورای تأمین شرایط لازم را برای پخش مطلوب فراهم خواهیم کرد و امیدواریم همچون بازی نخست شاهد پیروزی ملی پوشان غیور ایران باشیم.

شهردار لاهیجان گفت: همچون همیشه متعهد می شوم که با پشتیبانی اعضای شورای شهر با تمام توان برای مطرح شدن نام لاهیجان در تاریخ ایران زمین تلاش شبانه روزی خواهیم کرد و به حمایت و پشتیبانی همه شهروندان نیاز داریم.

Share