دادستان کل کشور

بابک زنجانی قطعا اعدام می‌شود | ماجرای خرید دو تن سکه به درستی مطرح نشد

دادستان کل کشور گفت: پرونده مالی موسسه اعتباری ثامن الحجج ۱۲۰ جلد است که قاضی باید همه آنها را مورد بررسی قرار دهد و یا موضوع بابک زنجانی همینطور است. به دنبال برگشت بیت المال هستیم اما بدانید حکم او اعدام است و قطعا اعدام می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، حجت الاسلام منتظری در دوره مشترک تعالی اساتید و نخبگان بسیجی حوزه‌های علمیه استان‌های خراسان رضوی، قم، تهران و اصفهان در مشهد به مشکلات قوه قضائیه نیز اشاره و بیان کرد: این دستگاه متناسب با شنن جمهوری اسلامی نیست، کمبود کادر قضایی و اداری داریم و به لحاظ اعتبار و نیروی انسانی استقلال نداشته و وابسته به دولت است، کسانی که به قوه قضاییه اشکال می ‌کنند اگر در مقام محکمه و کرسی قضاوت بنشینند مشکلات را می بینند.

وی گفت: همین پرونده مالی موسسه اعتباری ثامن الحجج ۱۲۰ جلد است که قاضی باید همه آنها را مورد بررسی قرار دهد و یا موضوع بابک زنجانی همینطور است. به دنبال برگشت بیت المال هستیم اما بدانید حکم او اعدام است و قطعا اعدام می شود.

دادستان کل کشور به ماجرای خرید دو تن سکه نیز اشاره و بیان کرد: این موضوع به درستی مطرح نشده است. خریدار یک فرد دلال است که نوچه هایی داشته، نیروی انتظامی به ما گفته اگر محاسبه شود طبق اسناد و مدارک طی سه سال دو تن سکه جمع می شود اما سکه ای تحویل دستگاه قضایی نشده است.

وی افزود: آیا اگر بانک مرکزی اعلام به فروش سکه کند، خریدار آن مجرم است؟ مگر اینکه معلوم شود خریدار به دنبال اخلال در نظام پولی و بانکی کشور بوده است.

Share