معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان

انتخاب مدیران کارآمد از چالش‌های آموزش و پرورش است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: انتخاب مدیران کارآمد و تحقق اهدافشان دو چالش اصلی آموزش و پرورش است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، علی اصغر جمشید‌نژاد ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در رشت اظهار داشت: آموزش و پرورش بزرگترین سازمان کشور به لحظ حجم کاری و وظایفی است که بر عهده‌اش گذاشته شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان آموزش و پرورش را عنصر ثابت پیشرفت در هر حکومتی دانست و ابراز داشت: آموزش و پرورش به‌دلیل ارتباط با کودکان اصلی‌ترین مقطع آموزشی کشور است.

جمشیدنژاد انتخاب مدیران کارآمد و تحقق اهدافشان را دو چالش اصلی آموزش و پرورش دانست و تصریح کرد: مدیران برای تحقق دقیق اهدافشان باید اولویت‌بندی مناسبی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه عمر مدیریتی و مسئولیتی همه مدیران روزی به پایان می‌رسد خاطرنشان کرد: مدیران باید توجه داشته باشند تا از فرصتی که برای خدمت‌کردن در اختیارشان قرار گرفته به‌خوبی استفاده کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه گزینه‌های متعددی برای تصاحب جایگاه مدیریت آموزش و پرورش گیلان وجود داشت گفت: عدم انتخاب آن‌ها به‌معنای نادیده گرفتن توانایی‌هایشان نیست.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با بیان اینکه در هرکجای دنیا که ظلم شود جمهوری اسلامی نسبت به آن بی‌تفاوت نیست ابراز داشت: نظامی مانند جمهوری اسلامی همواره مورد غضب ظالمان است.

مهرداد لاهوتی با تاکید بر اینکه هر نظامی به جای جمهوری اسلامی بود در مقابل فشارهای دشمنان تسلیم میشد خاطرنشان کرد: ۱۷ هزار شهید ترور و برپایی جنگ تحمیلی از جمله دسیسه‌های دشمن علیه انقلاب است.

عضو کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس ترامپ را فردی متوهم دانست که با توهم دنیای ۵۰ سال قبل می‌خواهد مدیریت کند و اظهار داشت: توجه به فرامین مقام معظم رهبری و تلاش‌های دولت سبب رفع مشکلات کشور می‌شود.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه دشمن امروز جنگ اقتصادی عظیمی علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته است ابراز داشت: آموزش و پرورش ما نیاز به اصلاحات فراوانی دارد.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم خاطرنشان کرد: جایگاه آموزش و پرورش به‌قدری مهم است که اگر بخواهیم اقدامی برای پیشرفت کشور انجام دهیم باید از آنجا شروع کنیم.

منوچهر جمالی با بیان اینکه مدیران کشور باید مسئولیت‌پذیر بوده و برای پیشرفت کشور هدف‌گذاری کنند تصریح کرد: کشور باید به‌سمتی حرکت کند که معلمان دغدغه معیشتی نداشته باشند.

دبیر کمیسیون بهداشت مجلس با تاکید بر اینکه صرف‌کردن وقت برای پرداختن به درگیری‌های داخلی هدف دشمن برای به چالش انداختن نظام را تحقق می‌بخشد اظهار داشت: امروز همه ارکان نظام باید با همدلی کار کنند.

Share