مهرداد میناوند پس از پیوستن به سپیدرود:

خداوند بزرگ را شکرگزارم که امسال به آرزوى ورزشىِ خودم میرسم

مهرداد میناوند در اینستاگرام خود نوشت: خداوند بزرگ رو شکرگزارم که امسال به آرزوى ورزشىِ خودم میرسم و با یک گروه قوىِ فوتبالى که با خداد عزیزى دوست داشتنى، مسعود اقبالى با محمدرضاى عزیز و چیذرى جان و افشین ناظمی عزیز، افتخار همکارى را دارم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهرداد میناوند، بازیکن سابق تیم ملی ایران و پرسپولیس تهران در واکنش به پیوستنش به تیم سپیدرود رشت در صفحه اینستاگرامی خود نوشت:

خداوند بزرگ رو شکرگزارم که امسال به آرزوى ورزشىِ خودم میرسم و با یک گروه قوىِ فوتبالى که با خداد عزیزى دوست داشتنى، مسعود اقبالى با محمدرضاى عزیز و چیذرى جان و افشین ناظمی عزیز، افتخار همکارى را دارم. از حمایت و انتخابهاى مدیریت محترم باشگاه نیز ممنون و متشکرم و به امید اینکه بتوانیم شادى را با همکارى بازیکنان با غیرت تیم به شهر زیبا و دوست داشتنى رشت و هواداران پرانرژى و پر هیجانش هدیه کنیم. از هوادارن دوست داشتنى پرسپولیس نیز بخاطر تبریکات و تشویق بنده دراین برهه از زمان کمال تشکر را دارم.

هوادارن عزیزم از همینجا میخواهم عذرخواهى همراه همیشگیتان را بدلیل تمرکز بر روى تیم جدیدم و نگذاشتن پستهاى همیشگى را پذیرفته مرا حلال کنید.

پ.ن: على کریمى برادر عزیزم زحمات تو بر هواداران و باشگاه پوشیده نیست.
رخصت برادر

Share