خداداد عزیزی:

الماسخاله تایید کرد که محمد نوین مالک باشگاه است | نام اصلی باشگاه سپیدرود رشت است

عزیزی گفت: من یک بار در ابومسلم اسیر جنگ مدیریتی شدم و دیگر دوست ندارم در تیمی مربی باشم که مسائل مدیریتی در آن وجود دارد. ما زمانی که در هیات فوتبال استان گیلان قراردادمان را ثبت کردیم آقای الماس‌خاله به عنوان رئیس هیات این موضوع را تایید کردند که محمد نوین مالک باشگاه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از آنا، خداداد عزیزی در خصوص جنجال‌ها و هیاهوهایی که در خصوص تیم سپیدرود رشت به پا شده است و اینکه او نگران مسئولیتی که پذیرفته هست یا خیر، گفت: من روز اول از سوی اداره کل جوانان و ورزش استان گیلان نامه‌ای را در دست آقای محمد نوین دیدم که گویای آن بود ایشان مالک باشگاه هستند. ما باید اداره کل استان را داور این موضوع بدانیم و برای همین هم من با خیال آسوده با باشگاه سپیدرود رشت قرارداد بستم و قصد خدمت به فوتبال گیلان را دارم.

وی ادامه داد: من یک بار در ابومسلم اسیر جنگ مدیریتی شدم و دیگر دوست ندارم در تیمی مربی باشم که مسائل مدیریتی در آن وجود دارد. ما زمانی که در هیات فوتبال استان گیلان قراردادمان را ثبت کردیم آقای الماس‌خاله به عنوان رئیس هیات این موضوع را تایید کردند که محمد نوین مالک باشگاه است. بعد از آن تمرینات تیم را شروع کردیم و ۵ روز هم از آن می‌گذرد.

سرمربی تیم سپیدرود در ادامه اظهار کرد: طبق قرارداد بسته شده ما کارمان را انجام می‌دهیم؛ من آقای تن‌زاده را نمی‌شناسم. اینکه ایشان رفته و رای دادگاه گرفته و با کشمکش‌های تبلیغاتی و خبری قصد دارد جنجال ایجاد کند به نظرم بی‌فایده است. او از دی ماه سال گذشته تا اردیبهشت امسال مالک باشگاه بوده و به دلیل خلف وعده‌ای که کرده، مالکیت باشگاه از وی گرفته شده و به آقای دکتر محمد نوین داده شده است. تن‌زاده باشگاه را از آقای مومنی خریده بود و دیگر مسئولیتی ندارد. اینکه حالا موسسه‌ای به نام سپیدرود گیلان وجود دارد و مدعی هستند سپیدرود گیلان تیم اصلی است من نمی‌دانم از کجا درآمده است. نام اصلی باشگاه سپیدرود رشت است و ما در این میان به مرجع اصلی که وزارت ورزش است تکیه می‌کنیم و کارمان را ادامه می‌دهیم.

وی خاطر نشان کرد: اگر این جنجال‌های رسانه‌ای و مدیریتی ادامه‌دار شود من ضرر نمی‌کنم، دکتر نوین هم ضرر نمی‌کند، حتی آقای تن‌زاده هم متضرر نمی‌شود،‌ این تیم سپیدرود است که با هوادارانش زیان اصلی را می‌بینند. من کمتر جایی این همه هوادار دیده‌ام که همه زندگی‌شان تیم‌شان است. هر روز در این گرما بالای ۱۵۰ نفر برای تشویق ما می‌آیند و با این کارشکنی‌هایی که دیگران می‌کنند فقط باعث می‌شوند آرامش از تیم گرفته شود و ما در کار اصلی‌مان که جذب بازیکن است، ‌عقب بمانیم.

عزیزی افزود: گوشی من دائما زنگ می‌خورد و بازیکنان مختلفی تماس می‌گیرند که اگر شما سرمربی تیم نیستید و مالکیت باشگاه با آقای تن‌زاده است ما قرارداد نبندیم. خب این همان موضوعی است که به آن اشاره کردم. آماده‌سازی تیم عقب می‌افتد و نمی‌توانیم سپیدرود پرطرفدار را سربلند کنیم. خوشحالم که مدیر کل ورزش و جوانان استان رسماً اعلام کرد که مالکیت با آقای نوین است و ما با قدرت کارمان را ادامه می‌دهیم، ‌تیم سپیدرود امروز به تهران می‌آید و ان‌شاءالله از فردا تمرینات‌مان را در اردوی تهران پیگیری می‌کنیم.

سرمربی تیم سپیدرود در مورد اینکه این امیدواری وجود دارد که سپیدرود در میان تیم‌های تک رقمی لیگ برتر هجدهم قرار بگیرد، تصریح کرد: هر کسی در فوتبال قول بدهد دروغ می‌گوید. ما با امید و آرزو زنده‌ایم و همه تلاش‌مان را برای موفقیت می‌کنیم. اما منِ خداداد عزیزی هیچ قولی نمی‌دهم. فقط می‌گویم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

وی ادامه داد: ۸ بازیکن خوب فصل گذشته تیم را مانند حسین کعبی، محمدرضا مهدوی، پویا نزهتی و … حفظ کرده‌ایم و قصد داریم تیمی قوی را آماده بازی‌ها کنیم. مجموعه ما به بازیکنان فصل گذشته برای ۲۲ تیر چک داده و این چک مربوط به بدهی سال گذشته‌شان است. مجموعه قبلی اگر پول داشت که بدهی این بازیکنان را می‌داد و خلف وعده نمی‌کرد.

عزیزی در پایان یادآور شد: امیدوارم که آرامش به تیم ما برگردد و اجازه داده شود که کارمان را انجام دهیم. دوستان رسانه‌ای شیطنت نکنند، مرجع اصلی اداره کل جوانان و ورزش استان، هیات فوتبال گیلان و فدراسیون فوتبال است و به جای دیگری قضیه فوتبال مربوط نمی‌شود. ما طبق قرارداد جلو می‌رویم. اگر جنگ سیاسی و رابطه‌ای وجود دارد من از آن بی‌اطلاعم و سر در نمی‌آورم، من کار فنی تیم را جلو می‌برم و طبق قرارداد امیدوارم بتوانم بهترین خدمت را به تیم سپیدرود انجام دهم.

Share