رئیس شورای شهر بندرانزلی مطرح کرد

اعلام آمادگی کامل برای پخش بازی ایران و پرتغال در انزلی

احمدی فرد با اعلام آمادگی کامل برای پخش زنده بازی ایران و پرتغال افزود: از مردم می‌خواهیم چه در صورت پیروزی یا شکست تیم ملی مقابل پرتغال آرامش خود را حفظ کنند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، امیر احمدی فرد رئیس شورای شهر بندرانزلی در سی و نهمین جلسه علنی شورای این شهر با اشاره به پخش بازی های جام جهانی در محوطه شهرداری اظهار کرد: یکی از مطالباتی که مردم از شورا داشتند پخش زنده بازی های جام جهانی در موزیک جیگا بود، که در همین راستا اعضای شورای شهر نیز از فرماندار درخواست مجوز کردند و ایشان از صبح امروز به جد پیگیر این موضوع هستند.

وی با اعلام آمادگی کامل برای پخش زنده بازی ایران و پرتغال افزود: از مردم می‌خواهیم چه در صورت پیروزی یا شکست تیم ملی مقابل پرتغال آرامش خود را حفظ کنند.

احمدی فرد در مورد کمیته سالمسازی سواحل خاطرنشان کرد: هرساله کمیته های ۹ گانه در فرمانداری جهت ساماندهی سواحل تشکیل می شوند و امسال دبیری این ستاد را با توجه به تجربیاتی که شهرداری انزلی، این موضوع به شهردار سپرده شد که در همین راستا باید ادارات با شهردار انزلی تعامل داشته باشند.

وی با بیان اینکه برای اولین بار یک ماشین ساحل روب برای شهر انزلی با حمایت فرماندار و شهردار انزلی در راستای حفظ محیط زیست تهیه شد‌ تصریح کرد: نمونه خارجی این دستگاه بیش از ده میلیارد ریال بوده که در راستای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی با مبلغ بسیار کمتر نمونه ایرانی خریداری شد و امروز وارد شهر شد که از فردا اپراتورها آموزش های لازم را در این خصوص خواهند دید.

رئیس شورای شهر بندرانزلی ادامه داد: این دستگاه با ظرفیت ۲ هزار لیتری و بدون نیاز به سکو می تواند زباله ها را از عمق ۱۵ سانتی زمین حتی در صورت خیس بودن ماسه جمع آوری کند‌.

احمدی فرد با اعلام اینکه امروز مردم از ما نمی پذیرند که به دلیل بدهی و سایر مشکلاتی که از گذشته یادگار ماندهه است پروژه ها را استارت نزنیم، متذکر شد: جلسه ای با شرکت عمران پایه که زیر مجموعه بانک شهر است در خصوص احداث پارکینگ های مکانیزه، مبلمان شهری و چندین پروژه مهم دیگر برگزار کردیم.

وی با اشاره به انتخاب مالک جدید برای باشگاه فرهنگی و ورزشی ملوان بندرانزلی عنوان کرد: یکی از دغدغه های شهر ما تیم فوتبال ملوان است که در روزهای گذشته مالکی برای باشگاه پیدا شد و امیدواریم که با توجه به تجربیات گذشته بهترین ها برای تیم رقم بخورد و امسال شاهد صعود ملوان به لیگ برتر باشیم.

رئیس شورای شهر در پایان یادآور شد: با همکاری شورای شهر انزلی و منطقه آزاد انزلی نمایشگاه نقاشی با موزائیک را برگزار کردیم و این تعاملات بسیار خوب است و امیدواریم با صحبت هایی که با جناب معاون اقتصادی و سرمایه گزاری منطقه آزاد انزلی انجام شده امیدواریم در پروژ های عمرانی هم شاهد این تعامل باشیم.

درآمدهای تابلوهای تبلیغاتی باید شفاف شود

هادی حیدری دیگر عضو شورا نیز در این جلسه اظهار کرد: انتظار میرود با توجه به اینکه متولی سالم سازی دریا شهرداری بوده علاوه بر نظافت ساحل با دستگاه مکانیزه در طول ساحل آلاچیق هایی جهت استفاده عموم و تفرجگاه ها صورت بگیرد.

عضو شورای شهر بندرانزلی افزود: در جهت رودخانه هم این حرکت صورت گیرد. یکی از مشکلاتی که گریبانگیر آن هستیم نداشتن طرحهای مدون و ارائه به سرمایه گذار است که جهت افزایش درآمدهای پایدار طرح های خود را مثل پارک جنگلی و کمپینگ و طرح دریا و … در اختیار شهرداری قرار دهیم.باید بسترهای لازم جهت افزایش درآمد و خدمات به مسافران را ایجاد کنیم.

وی خاطر نشان کرد: درآمدهای تابلوهای تبلیغاتی باید شفاف شود و منافع شهروندان را در نظر بگیریم.

Share