با حکم وزیر صنعت

اعضای ستاد تشدید مبارزه با احتکار و اختفای کالاهای وارداتی منصوب شدند

وزیر صنعت، معدن و تجارت، اعضای ستاد تشدید مبارزه با احتکار و اختفای کلیه کالاهای وارداتی یا تولید شده با مواد اولیه وارداتی با نرخ رسمی را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد شریعتمداری اعضای ستاد تشدید مبارزه با احتکار و اختفای کلیه کالاهای وارداتی یا تولید شده با مواد اولیه وارداتی با نرخ رسمی را منصوب کرد.

متن حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت به شرح زیر است:

جناب آقای حسن یونس سینکی (رئیس) معاونت اقتصادی بازرگانی، جناب آقای نوابی ریاست سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و جناب آقای انصاری ریاست سازمان تعزیرات.

سلام

به موجب این حکم آقایان را به عنوان اعضای ستاد تشدید مبارزه با احتکار و اختفای کلیه کالاهای وارداتی و یا تولید شده با مواد اولیه وارداتی با نرخ رسمی معین می‌نمایم تا با استفاده از ظرفیت‌های سازمان حمایت و سازمان تعزیرات و کلیه سازمان‌های دولتی استانی و به کارگیری توان خارق‌العاده مردمی و در رأس  آنها انجمن‌ها و اتحادیه‌های تولیدکنندگان و بازرگانان همراه و متدین که منافع خود را برای آرامش و رضایت عموم ملت ایران جست‌وجو می‌کنند، در اطلاع‌رسانی آنها از مراکز اختفا و احتکار و هم همکاری آنان در رسیدگی‌ها و بازرسی‌ها و همچنین استفاده از ظرفیت فوق‌العاده فضای مجازی، در تحقق این هدف براساس برنامه تهیه شده اقدام نمایید.

کلیه استانداران و فرمانداران محترم و رؤسای سازمان‌های استانی همکاری لازم با آن ستاد معمول خواهند داشت.

محمد شریعتمداری

وزیر صنعت، معدن و تجارت

Share