در پی افزایش دمای هوا

اطلاعیه مهم شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان

بنا به اعلام و گزارش سازمان هواشناسی و با عنایت به اینکه دمای هوای استان گیلان و بیشتر نقاط کشور از روز جمعه( ۸تیر ۹۷) افزایش محسوسی خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان اعلام کرد: بنا به اعلام و گزارش سازمان هواشناسی و با عنایت به اینکه دمای هوای استان گیلان و بیشتر نقاط کشور از روز جمعه( ۸تیر ۹۷) افزایش محسوسی خواهد داشت و پایداری هوای گرم در کشور، مصرف برق استان را به طور چشمگیری افزایش می دهد، لذا این شرکت از عموم مردم شریف استان خواهشمند است برای حفظ پایداری شبکه های برق، تداوم خدمات رسانی و جلوگیری از آسیب به تجهیزات برقی، با اجرای توصیه های ذیل همکاری شایسته ای برای مصرف بهینه برق داشته باشند.

اطلاعیه مهم شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان به شرح زیر می‌باشد:

مشترکین محترم توزیع برق و مردم شریف استان:

بنا به اعلام و گزارش سازمان هواشناسی و با عنایت به اینکه دمای هوای استان گیلان و بیشتر نقاط کشور از روز جمعه( ۸تیر ۹۷) افزایش محسوسی  خواهد داشت و پایداری هوای گرم در کشور، مصرف برق استان را به طور چشمگیری افزایش می دهد، لذا این شرکت از عموم مردم شریف استان خواهشمند است برای حفظ پایداری شبکه های برق، تداوم خدمات رسانی و جلوگیری از آسیب به تجهیزات برقی، با اجرای توصیه های ذیل همکاری شایسته ای برای مصرف بهینه برق داشته باشند.

راهکارهای ساده برای کاهش مصرف برق:

  • در ساعات اوج مصرف برق در روز (۱۲ تا ۱۷ ) و در شب (۲۰ تا ۲۴) ازاستفاده لوازم برقی پرمصرف نظیر ( اتو – ماشین لباس شویی – جاروی برقی – فر برقی – سشوار و …. )  جدا خودداری نمایید.
  • درجه ترموستات کولر گازی حتما بین (۲۳ تا ۲۵ ) درجه سانتی گراد تنظیم شود.
  • در صورت امکان موتور کولر های گازی زیر سایبان قرار گیرد.
  • خاموش کردن لامپهای اضافی و استفاده از روشنایی در روز ساده ترین راه صرفه جویی در مصرف برق است.
  • روابط عمومی شرکت توزیع برق استان گیلان  –  ۳۳۶۶۵۰۰۰
Share