الیاس حضرتی در رشت

اصلاح‌طلبان پاک دست خانه نشین شده‌اند | ایجاد نشاط اجتماعی آیا به ترامپ و دلار بستگی دارد!؟

حضرتی نسخه نجات کشور را روش اصلاح‌طلبی دانست و افزود: متاسفانه اصلاح‌طلبان پاک دست خانه نشین شده‌اند و نه برای انتخابات تایید صلاحیت می‌شوند و نه می‌گذارند پست‌های سیاسی بگیرند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نشست بررسی مسائل جاری کشور به مناسبت افتتاح بنیاد امید ایرانیان (شعبه گیلان) با حضور الیاس حضرتی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

 نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه امیدوارم بنیاد امید ایرانیان همانطور که از اسمش معلوم است سبب امید شود، گفت: انتخاب آقای اکبرزاده به عنوان مسوول بنیاد امید ایرانیان در گیلان انتخابی شایسته بود و امیدواریم این بنیاد بتواند یاس و ناامیدی میان مسوولین را برطرف نماید.

حضرتی با اشاره به اینکه همه ما می‌خواهیم مشکلاتی که بر اثر بی‌تدبیری و وادادگی رخ داده است، حل شود، گفت: امید در میان مردم کم شده است و فاصله میان دولت و مردم زیاد شده است.

وی تعارض بین قوا و ایجاد گسل در خانواده را از مشکلات جامعه دانست و افزود: ۳ میلیون نفر زن خود سرپرست داریم و بیکاری معضل بسیاری شده است.

نماینده سابق رشت مشکلات محیط زیستی و کمبود آب را از دیگر مشکلات در کشور عنوان کرد و اظهار کرد: ما مشکلات مهمی در کشور داریم و باید ببینیم چگونه با مشکلات روبرو شویم.

حضرتی ادامه داد: آیا با رفع مسئولیت، اتهام زدن به یکدیگر، کنار کشیدن و دروغگویی می‌توان مشکل را حل کرد؟

وی گفت: راه حل این مشکل ایجاد امید در جامعه است حتی با ایجاد حرکات مقطعی و کوچک.

به گزارش دیارمیرزا نماینده مردم تهران در مجلس اظهار کرد: مردم جمع شدند و گفتند که ما می‌خواهیم در ورزشگاه آزادی از شبکه سه سیما فوتبال را ببینیم که با مشکلاتی پخش شد ولی نگاه کنید چقدر شادی به جامعه داده شد.

وی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم دچار مصیبت در جامعه خود نشویم باید در حوزه اجتماعی فیتیله را شل کنیم، گفت: متاسفانه نمی‌توانیم مشکل ورود زنان به ورزشگاه را حل کنیم.

حضرتی ادامه داد: ایجاد این نشاط اجتماعی آیا به ترامپ و نرخ دلار بستگی دارد!؟ چرا باید کنسرت یا فیلمی که مجوز می‌گرد لغو شود.

وی افزود: چرا باید جشنی که در کنار آرامگاه کوروش می‌خواهد برگزار  شود لغو می‌شود.

حضرتی با بیان اینکه نتیجه خدمات دکتر خاتمی چه شد؟ گفت: سراسر دولت آقای خاتمی افتخار و پاکدستی بود و این موفقیت به دلیل ایجاد اعتماد ملت در بالاترین سطح بود.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه خط فقر در قبل از انقلاب ۴۰ درصد بود، در دوران سازندگی به ۲۰ درصد رسید، سپس در دوران اصلاحات به ۱۰ درصد رسید اما در دوران احمدی‌نژاد به بیش از ۴۰ درصد رسید.

وی نسخه نجات کشور را روش اصلاح‌طلبی دانست و افزود: متاسفانه اصلاح‌طلبان پاک دست خانه نشین شده‌اند و نه برای انتخابات تایید صلاحیت می‌شوند و نه می‌گذارند پست‌های سیاسی بگیرند.

Share