احمد صومی:

از شنیدن تغییر نام باشگاه سپیدرود متاسف شدم | تغییر نام «سپیدرود» خیانت به هواداران است

پیشکسوت تیم سپیدرود رشت با اذعان به اینکه سپیدرود پیشوند و پسوندی ندارد عنوان داشت: هر فردی که برای مصالح خودش اقدام به تغییر نام باشگاه سپیدرود کند به هواداران و باشگاه خیانت کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، احمد صومی، با بیان اینکه از شنیدن تغییر نام باشگاه سپیدرود متاسف شدم اظهار داشت: بعد از ۵۰ سال دفاع از هویت تیم سپیدرود رشت اقدام به تغییر آن کردند.

پیشکوست تیم سپیدرود رشت با اشاره به اینکه اتفاقات زیادی در باشگاه سپیدرود رشت به‌وقوع پیوست اما تغییر نام باشگاه غیرقابل پیش بینی بود بیان داشت: انتظار انجام شدن این اتفاق را در باشگاه سپیدرود رشت نداشتیم.

وی با اذعان به اینکه سپیدرود پیشوند و پسوندی ندارد عنوان داشت: هر فردی که برای مصالح خودش اقدام به تغییر نام باشگاه سپیدرود کند به هواداران و باشگاه خیانت کرده است.

صومی با بیان اینکه تغییر نام سپیدرود به هر دلیلی غیرقابل قبول است و معنی آن خیانت کردن به هواداران است تصریح کرد: امیدوارم که مسئولان استانی در مورد مسئله سپیدرود دخالت کنند.

پیشکسوت باشگاه سپیدرود رشت با اشاره به اینکه افراد زیادی برای زنده نگه‌داشتن نام باشگاه سپیدرود زحمت کشیدند اظهار داشت: با تغییر نام قبر پیشکسوتان باشگاه سپیدرود رشت به لرزه درآمد.

وی با اذعان به اینکه هیچ‌وقت به خودم اجازه نمی‌دهم که از نام باشگاه سپیدرود سوءاستفاده کنم افزود: در کارهای ورزشی از نام سپیدرود استفاده نکردم و به هیچ فردی اجازه استفاده از نام سپیدرود را نمی‌دهیم.

صومی با بیان اینکه همه تیم‌های لیگ برتر دارای بدهی هستند و بدون ایجاد جنجال و حاشیه مشغول به پرداخت بدهی شدند گفت: تنها تیمی که مسائل مالی در آن باعث ایجاد حاشیه‌های فراوان شد تیم سپیدرود رشت است.

پیشکسوت باشگاه سپیدرود رشت با اشاره به اینکه اگر مالکی علاقه‌مند به حضور در باشگاه سپیدرود شود با توجه به حاشیه های فراوان پشیمان می‌شود اظهار داشت: سپیدرود در فوتبال ایران یک هویت است.

Share