سخنگوی شورا خبر داد:

از سرگیری آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌های شهر خمام

به گفته‌ی مهدی عاشوری، ۲۱ هزار متر مربع از معابر شهر خمام بهسازی، ترمیم، لکه‌گیری و روکش آسفالت می‌گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سخنگوی شورای اسلامی شهر خمام با تاکید بر اینکه بهسازی، ترمیم، لکه‌گیری و روکش آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌ها از جمله مطالبات به‌حق شهروندان می‌باشد، عنوان کرد: شهرداری خمام با توجه به وضعیت نامطلوب آسفالت برخی معابر و به‌منظور جلب رضایت شهروندان طرح بهسازی، ترمیم، لکه‌گیری و روکش آسفالت را آغاز نموده و به اجرا درآورده است.
مهدی عاشوری با بیان اینکه رعایت استاندارد، کیفیت آسفالت و نظارت بر اجرای صحیح آن ضروری می‌باشد، تصریح کرد: خدمت‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان از جمله اولویت‌های مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر خمام می‌باشد.
این‌عضو شورا با تاکید بر اینکه وضعیت آسفالت برخی خیابان‌ها و کوچه‌ها شایسته‌ی شهروندان خمامی نبوده، اما در ماه‌های گذشته به دلیل نامناسب بودن وضعیت آب و هوا امکان اجرای عملیات آسفالت در سطح معابر شهر وجود نداشت، گفت: تلاش مجموعه‌ی شهرداری و شورای اسلامی شهر خمام جلب رضایت عمومی مردم شهر خمام با جمعیتی بالغ بر ۲۱ هزار نفر می‌باشد.
عاشوری امکانات و اعتبارات لازم در بحث رفاه عمومی را ناچیز و اندک بیان نموده و افزود: مطالبات شهروندان را با جدیت پیگیری خواهیم کرد، اما پایین بودن وضعیت درآمد و کم‌بودن اعتبار شهرداری از جمله موانع بزرگ پیش روی عملی شدن مطالبات می‌باشد، هرچند این موضوع نمی‌گذارد دست بر روی دست بگذاریم.
سخنگوی شورای شهر خمام با اشاره به آسفالت نبودن برخی کوچه‌ها و وضعیت نامطلوب آنها در مواقع بارندگی، اذعان داشت: عملیات شن‌ریزی و هموارسازی کوچه‌های مذکور در فصل زمستان با شن‌ریزی بیش‌از ۲۲۰ خاور ده‌تنی اجرا گردید، اما با توجه به اولویت‌بندی صورت گرفته در نظر داریم رسیدگی به خیابان‌ها و کوچه‌های شهری با از سرگیری نهضت آسفالت در شهر خمام صورت پذیرد.
به گفته‌ی وی، کوچه‌های شهید صادقی، شهید فانی، شهید قربانی، ایثارگران، گلزار، شهید قاسمی، شهید صنعتی، طاهری، شهید مومنی، خیابان فرهنگ و … از جمله مواردی است که با اجرای نهضت آسفالت در خمام به طول ۲۱ هزار متر مربع با بهره‌گیری از ۴ هزار و ۵۰۰ تن قیر بهسازی، ترمیم، لکه‌گیری و روکش گردیده که ۱۸ هزار متر مربع از آن در بازه‌ی زمانی ابتدای سال جاری تاکنون بوده است.
عضو شورای اسلامی شهر خمام خیابان‌‎های شهید همت، شهید بهشتی و کوچه‌های اطلس، جهاد، طیبی، عدالت، رازی و برخی دیگر از مناطق شهری را از جمله موارد در دست اجرا برشمرد.
مهدی عاشوری در پایان با تقدیر از تلاش‌های موسی فکور «شهردار خمام» و پرسنل شهرداری به جهت تلاش‌های مضاعف در بحث مدیریت و اداره‌ی شهر با بیان اینکه پیش‌بینی اولیه از هزینه‌ی این پروژه ۸۰۰ میلیون تومان می‌باشد، خاطرنشان کرد: محل پرداخت هزینه‌ی آسفالت از حساب داخلی که در بودجه عمرانی شهرداری پیش‌بینی شده می‌باشد که ۲۰ درصد از آن محقق گردیده و همچنین قسمتی

Share