معاون بهداشت و درمان سپاه خبرداد:

ارائه خدمات درمانی در ۴۰۰ درمانگاه سپاه با هدف محرومیت زدایی

سردار عبداللهی اظهار داشت: در جهت کمک رسانی به مستضعفان و نیازمندان جامعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری خیرین و بسیج پزشکان در دو سال گذشته بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال خدمات درمانی به اقشار ضعیف جامعه ارائه داده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار احمد عبداللهی، معاون بهداشت و درمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران در ۴۰۰ نقطه کشور با احداث درمانگاه خدمات بهداشتی و درمانی منطبق بر استانداردهای موجود ارائه و توسعه آنها را در مناطق محروم کشور پیگیری می‌کند.

 

سردار عبداللهی اضافه کرد: با کمک کارکنان سپاه ناحیه شهرستان آستارا، درمانگاه تخصصی سیدالشهدا برای ارائه خدمات درمانی به اقشار مختلف مردم راه اندازی شد اما این درمانگاه برای ارائه خدمات بیشتر نیاز به توسعه دارد.

وی از تلاش ها برای تجهیز این درمانگاه خبر داد و تصریح کرد: در حال تلاش برای دریافت دستگاه های تست قلب، تست ورزش و اکو هستیم تا با ایجاد یک محیط مناسب با اصول استاندارد برای این درمانگاه توسط مهندسان سپاه یک مرکز مجهز بهداشتی و درمانی در آستارا داشته باشیم.

معاون بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه صحبت های خود گفت: سپاه هم اکنون ۴۰۰ درمانگاه و بیمارستان را در سطح کشور احداث کرده و تمام این درمانگاه ها و بیمارستان ها با هدف محرومیت زدایی و خدمت به اقشار کم درآمد جامعه است.

سردار عبداللهی همچنین ادامه داد: در جهت کمک رسانی به مستضعفان و نیازمندان جامعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری خیرین و بسیج پزشکان در دو سال گذشته بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال خدمات درمانی به اقشار ضعیف جامعه ارائه داده است.

وی گفت: سپاه همواره در صدد رفع مشکلات بهداشت و درمان کارکنان این مجموعه، بسیجیان، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف جامعه بوده و در راستای همین امر در تلاش برای دریافت مجوز جهت تبدیل درمانگاه سیدالشهدا به یک درمانگاه شهری هستیم.

گفتنی است، سفر یک روزه معاون بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به آستارا با افتتاح همزمان ۳ واحد مسکن مددجویی در روستاهای بخش مرکزی و لوندویل به اتمام رسید.

به گزارش دیارمیرزا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.

Share