امام جمعه موقت آستارا

اختلاس کنندگان را باید به جوخه اعدام بسپارند | اگر عده‌ای حال کار کردن ندارند مردم را معطل خود نکنند

صالحی بیان کرد: متاسفانه برخورد جدی با اختلاس کنندگان ندیدیم و آنها را باید به جوخه اعدام بسپارند و مردم ما منتظر اقدام انقلابی و ساده زیستی مسئولان هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماز جمعه این هفته شهرستان مرزی بندر آستارا به امامت امام جمعه موقت شهرستان حجت الاسلام ناصر صالحی برگزار شد.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به آیه ۵۵ سوره یوسف و آشکار شدن بی‌گناهی حضرت یوسف (ع) گفت: یکی از بزرگ ترین کارهای این بزرگوار دخالت در حکومت و کمک به دینداری مردم است و حضرت یوسف با دو شاخصه امانتداری، عدم اختلاس و رانت خواری و بر باد دادن ثروت مملکت و مورد بعد متخصص بودن و مدیریت بحران برای جلوگیری از خشکسالی شناخته میشوند. ایمان در کنار تخصص نشان دهنده تعهد بوده و در کارهای اقتصادی آگاه و امانت دار بودن شرط های ضروری است.

امام جمعه موقت آستارا با اشاره به مشکلات کشور و اعتراضات صنفی گفت: خوشبختانه مردم ما فهیم بوده و بهانه دست دشمنان نمی‌دهند و اگر ما در امور اقتصادی کشور مشکل داریم به دست متخصصین داخلی این امر قابل حل بوده و به گفته این متخصصین تأثیر تحریم‌ها بر اقتصاد ۳۰ درصد بوده و مابقی به خاطر سوء مدیریت است.

وی افزود: کابینه دولت باید ترمیم شده و استعفای مدیران چه دردی از اقتصاد ما حل می‌کند و اگر از اول صلاحیت لازم را نداریم چرا پستی را قبول می‌کنیم و چرا مجلس به شما رای اعتماد داد؟

صالحی گفت: از مجلس انتظار بیشتر از این هاست و متاسفانه برخی از نمایندگان مجلس وکیل مردم حساب نشده و در برخی نمایندگان دفاع جانانه از مردم مشاهده نمی‌شود. باید انقلابی برخورد کرده و نمایندگان صدای مردم را به بخش بخش ارکان دولت برسانند.

وی با اشاره به واردات ۶ هزار خودرو از مبادی ورودی گمرک گفت: هر غلطی خواستند انجام دادند و بعد می‌گویند پیدا کردیم کسانی را که پرتقال فروش بودند.

خطیب جمعه آستارا افزود: کسانی ۱۳ هزار گوشی را با ارز دولتی وارد کرده و از هر گوشی ۴۰۰ هزار تومان گران فروشی کرده و الان می‌گویند انتشار اسامی این افراد جنگ با بخش خصوصی است و متاسفانه از کمبود نظارت و برخوردهای قوی قضایی آسیب می بینیم.

وی بیان کرد: متاسفانه برخورد جدی با اختلاس کنندگان ندیدیم و آنها را باید به جوخه اعدام بسپارند و مردم ما منتظر اقدام انقلابی و ساده زیستی مسئولان هستند.

صالحی گفت: وقتی فرزندان شما دو ملیتی بوده و شفاف‌سازی نکرده و خودروی داخلی سوار نمی شوید مردم به شما اعتماد نمی‌کنند‌.

امام جمعه موقت آستارا با اشاره به پلید بودن آمریکا گفت: آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها یکدست هفت تیرکش بوده و با زبان نرم کار خود را انجام داده و حمایت آنها از نشست منافقین نشانگر این امر است.

وی با اشاره به مذاکره اروپا با ایران گفت: اگر قرار بود این مذاکرات به نتیجه برسد تاکنون می‌رسید و هم اکنون قدرت ایران بر کسی پوشیده نیست و اگر ۳۰ سال پیش هواپیمای مسافربری ما را در خاک خودمان می زدند الآن جرأت نگاه چپ به هواپیمای جنگی ما را ندارند.

وی اضافه کرد: برای اقتصاد کشور باید دنبال نیروهای جهادی، متخصص و انقلابی برویم و اگر عده‌ای حال کار کردن ندارند مردم را معطل خود نکنند. دعوت به وحدت معنایش اتلاف وقت مردم نیست.

امام جمعه موقت آستارا با اشاره به آب رسانی سریع به خرمشهر گفت: هر وقت به مدیران متعهد و انقلابی اعتماد کرد این نتیجه اش را دیدیم.

وی با اشاره به افزایش مصرف برق و آب گفت: باید با جلوگیری از اسراف میزان مصرف خود را مدیریت کرده و انشالله روزهای خوبی در پیش خواهیم داشت.

صالحی در پایان با اشاره به روز عفاف و حجاب در ۲۱ تیر گفت: امر به معروف و نهی از منکر را از واجبات خود حس نکرده و این واجبات الهی را فراموش نکنید.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.

Share