چمران در مراسم سالگرد شهید محمدرضا یعقوبی

اجازه نخواهیم داد که دیگران نفت بفروشند و ما نفروشیم | امید ما از اسلام و انقلاب هیچگاه قطع نخواهد شد

چمران گفت: دشمنان همه تلاش خود را می‌کنند تا نفت ما را نخرند ولی نمی‌دانند که این کار اقتصاد بدون نفت ما را عملیاتی خواهد کرد و به نفع ما میشود اما بدانند که تنگه هرمز دست ما است و اجازه نخواهیم داد که دیگران بفروشند و ما نفروشیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر مهدی چمران در مراسم سالگرد شهید محمدرضا یعقوبی در لنگرود ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره شهیدان گفت: دشمنان اسلام امروزه با انقلاب و مکتب اسلام مشکل دارند زیرا این همان مکتب سربلندی و عزت است. اگر شیعیان نبودند امروزه از اسلام چیزی جز اسم آن باقی نمانده بود.

چمران افزود: شیعه هیچگاه نا امید نیست و امید به آینده دارد و ما یقین داریم روزی حضرت ولی عصر عدل و داد واقعی را در جهان برقرار خواهد کرد و به همین امید زنده هستیم و سعی دشمن ناامید کردن ملت ایران است همانطور که در حوادث اخیر با بیان وضع بد اقتصادی و بازار خراب و اختلاس سعی در رسیدن به این هدف را داشتند.

وی با بیان اینکه همه این بی تدبیری ها درست است و ما انتقاد داریم، اظهار کرد:  امید ما از اسلام و انقلاب هیچگاه قطع نخواهد شد، همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند آینده کشور و انقلاب را بسیار روشن می‌بینم.

چمران گفت: کسانی که سعی می‌کنند مردم را به انقلاب و جمهوری نا امید کنند راهشان اشتباست، زیرا چهل سال است ما این ها را می‌شنویم که در آینده نزدیک در ایران هستیم و کار نظام تمام است اما دیدیم که خودشان و اربابابشان رفتند و پوسیدند و ازبین رفتند اما انقلاب اسلامی با کمال و عزت در جای خودش ایستاده است.

وی با اشاره به وضع تحریمهای جدید ادامه داد: دشمنان همه تلاش خود را می‌کنند تا نفت ما را نخرند ولی نمی‌دانند که این کار اقتصاد بدون نفت ما را عملیاتی خواهد کرد و به نفع ما میشود اما بدانند که تنگه هرمز دست ما است و اجازه نخواهیم داد که دیگران بفروشند و ما نفروشیم.

چمران گفت: دین علیه دین آنچه بود که آمریکایی ها از طریق آن مبارزه می‌کردند و خودشان را درگیر نمی‌کرند اما از لبنان به عراق و فلسطین بروید و نگاه کنید که چگونه بعد از
اشغال آن و ایجاد کشوری جعلی چگونه آن ها را هر روز عقب تر و بیرون کردند.

نماینده سابق شورای شهر تهران افزود: انشاء الله با مواضع جدید آقای رئیس جمهور مشکلات کشور حل شود زیرا نشان دادیم که هروقت به نیروی خودمان متکی بودیم پیروز شدیم و هروقت که به آمریکایی ها مانند برجام چشم دوختیم ضرر کردیم.

به گزارش دیارمیرزا، چمران با اشاره به مفهوم شهید و شهادت گفت: اسرار شهدا کمتر از شهادت نیست چون راه شهادت را باز نگه میدارد و تا هنگامی که این راه ادامه داشته باشد دشمن نمیتواند برما مسلط شود و این شهادت است که دشمن از آن می‌ترسد.

Share