مدیر برنامه های علیرضا جهانبخش تشریح کرد:

آیا خبر پیوستن جهانبخش به لسترسیتی صحت دارد؟

مدیربرنامه های علیرضا جهانبخش اعلام کرد هیچ توافقی با لستر سیتی تا این لحظه انجام نشده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ورزش‌سه، طی روزهای گذشته اخباری درباره پیوستن علیرضا جهانبخش به تیم لسترسیتی انگلیس در رسانه ها منتشر شد. در این باره عکسی از حضور جهانبخش با کیت سوم لسترسیتی برای فصل آینده لیگ جزیره منتشر شد تا خیلی ها این موضوع را قطعی بدانند. با این حال اما مدیربرنامه های جهانبخش می گوید هنوز هیچ چیز قطعی نشده است.

هاشمی مقدم مدیربرنامه های علیرضا جهانبخش در این باره گفت: «من هیچ چیز را تایید و تکذیب نمی کنم. این کار را هم به خاطر صلاح علیرضا و اینکه مشکلی در روند مذاکراتش پیش نیاید انجام می دهم ولی می توانم بگویم امروز و فردا اتفاقی نمی افتد. اگر اتفاقی رخ بدهد تا دو هفته آینده صورت می گیرد. شاید چند روز دیگر؛ شاید دو هفته دیگر.»

با این شرایط همچنان برای مشخص شدن مقصد بعدی علیرضا جهانبخش در فوتبال اروپا منتظر بمانیم. هافبک ملی پوش ایرانی سال گذشته آقای گل لیگ هلند شد و به همین خاطر طبیعی است پیشنهادهای زیادی به سراغش بیاید. از این رو حضور موفق او در جام جهانی روسیه نیز به این مساله کمک خواهد کرد. حال باید دید او در نهایت در کدام لیگ و کدام تیم فوتبالش را ادامه می دهد.

Share