فرمانده انتظامی ماسال خبر داد:

آسانسور غیر استاندارد جان زن ۴۷ ساله ماسالی را گرفت

فرمانده انتظامی ماسال از فوت زن ۴۷ ساله بر اثر سقوط بالابر غیر استاندارد در این شهرستان خبر داد و افزود: با حضور ماموران پلیس در محل حادثه مشخص شد زنی ۴۷ ساله در ساختمان محل زندگی حین استفاده از بالا بر غیر استاندارد که دچار نقص فنی شده بر روی زمین سقوط و فوت کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی ماسال از فوت زن ۴۷ ساله بر اثر سقوط بالابر غیر استاندارد در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ وحید اصلانی با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سقوط خانمی از بالابر ساختمان بلافاصله ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور ماموران پلیس در محل حادثه مشخص شد زنی ۴۷ ساله در ساختمان محل زندگی حین استفاده از بالا بر غیر استاندارد که دچار نقص فنی شده بر روی زمین سقوط و فوت کرده است.

فرمانده انتظامی ماسال با بیان اینکه علت وقوع حادثه در دست بررسی است، خاطر نشان کرد: با توجه به هشدارهای متعدد در خصوص ایمن سازی ساختمان‌ها هنوز شاهد استفاده از تجهیزات و وسایل غیر استاندارد هستیم که منجر به بروز حوادث دلخراش می‌شود.

Share