دادستان شهرستان ماسال خبر داد:

یک و نیم هکتار از اراضی منابع طبیعی شهرستان ماسال رفع تصرف شد

علی شالیکار دادستان شهرستان ماسال از رفع تصرف حدود یک و نیم هکتار از اراضی ملی این شهرستان خبر داد و گفت: این مقدار شامل عرصه و اعیان در اردیبهشت ماه سال جاری با حکم قضایی رفع تصرف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی شالیکار دادستان شهرستان ماسال از رفع تصرف حدود یک و نیم هکتار از اراضی ملی این شهرستان خبر داد و گفت: این مقدار شامل عرصه و اعیان در اردیبهشت ماه سال جاری با حکم قضایی رفع تصرف شد.

وی عنوان نمود: با تاکید رئیس کل دادگستری استان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری برای مبارزه با زمین خواری و پیشگیری از تصرفات اراضی ملی، دادستانی این شهرستان با توجه به اقلیم طبیعی خاص ماسال به طور ویژه به این امر اهتمام دارد.

شالیکار تصریح کرد: دادگستری شهرستان ماسال در برخورد با متخلفان و متجاوزان محیط زیست با عزم جدی و قاطعانه در چارچوب قانون برخورد می نماید.

دادستان ماسال با اشاره به مقوله حفظ و نگهداری جنگلها و منابع طبیعی اظهار داشت: هرچند اقدامات مناسبی در این زمینه صورت گرفته اما  برای رسیدن به  نقطه مطلوب و ایده آل، نیاز است تا دستگاه های مسئول در این زمینه با حساسیت بیشتری به وظایف قانونی خود عمل نمایند.

Share