رئیس هلال احمر رودسر ‌‌خبرداد

کشف جسد یک بانوی جوان در پی حادثه سیل در اشکورات رودسر

صالح پور با بیان اینکه جسد یکی دیگر از مفقودان حادثه سیل شرق گیلان پیدا شده است گفت:‌ این پیکر متعلق به یک خانم جوان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کامیار صالح‌پور در گفت‌و‌گو با تسنیم اظهار داشت:‌ با تلاش نیروهای جمعیت هلال احمر و با ادامه عملیات جست‌وجوی مفقودان حادثه سیل و رانش زمین در اشکورات رودسر جسد یکی از حادثه دیدگان که متعلق به یک خانم جوان است پیدا شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رودسر عنوان کرد:‌ پیکر این خانم جوان که از زیر گل‌ولای بسیار زیاد انباشت شده زیر پل زیاز با کمک و تلاش نیروهای جمعیت هلال احمر و بیل‌های مکانیکی بیرون کشیده شده است برخلاف مورد دیروز کاملاً سالم است.

صالح‌پور با بیان اینکه در حال حاضر جسد پیدا شده هنوز انتقال داده نشده است عنوان کرد‌:‌ هماهنگی‌های لازم جهت انتقال پیکر این خانم انجام شده است و با رسیدن کمک‌های ویژه و ماشین‌های حمل مخصوص به سردخانه انتقال داده خواهد شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رودسر خاطرنشان کرد:‌ تیم‌های هلال احمر با کمک سایر ماشین‌آلات سنگین خاکبرداری نظیر بیل مکانیکی و بولدوزر چندین روز است که منطقه بین پل روستای کاکرود و اطراف منازل تخریب شده را جست‌وجو کرده‌اند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رودسر عنوان کرد:‌ امروز ۸ تیم متشکل از نیروهای جمعیت هلال احمر ‌شهرستان رودسر،‌‌ مرکز استان و سایر مناطق دیگر در عملیات جست‌وجو مفقودان حادثه سیل و رانش زمین در منطقه اشکورات رودسر شرکت کردند.

Share