علی کریمی:

کار دست‌نشان حرفه‌ای نبود | با کی‌روش و گنده تر از کی‌روش حاضرم مناظره کنم

هوادان سپیدرود به من لطف داشتند اما باید بگویم که کار دست‌نشان حرفه ای نبود البته این را هم باید بگویم که خود دست‌نشان هم مقصر نبود چون به او گفته بودند که ما با علی کریمی تسویه کردیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ورزش سه، علی کریمی از آن دست مربیان نسل جدید است که برای کار کردن در باشگاه ها به دنبال شرایط خاص است. او که با مدیران سپیدرود هم به مشکل خورده بود بعد از ورود استانداری و بازگردان مالکیت باشگاه دوباره به رشت بازگشت تا تمرینات و تست گیری برای جذب بازیکن را آغاز کند. ستاره سال های نه چندان دور پرسپولیس و تیم ملی که در ماه های گذشته درگیری های لفظی اش با فدراسیون و سرمربی تیم ملی به اوج رسید در فاصله چند روز تا آغاز جام جهانی در گفتگوی مفصل به سئوالات و ابهامات اخیر پاسخ داد.

* در چند روز گذشته خبر رسید تمرینات سپیدرود را آغاز کرده اید.

بله من در حال حاضر در رشت حضور دارم و تمرینات تیم را آغاز کرده ام البته شرایط تیم هنوز نامشخص است و من فقط در دو سه روز گذشته یک تست استعداد یابی در رشت برگزار کردم که روز گذشته این تست گیری تمام شد و حالا باید ببینیم و در روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

* قبل از حضور شما در رشت دست نشان تمرینات تیم را زیر نظر گرفت اما هوادارن سپیدرود خواهان حضور شما شدند تا دست‌نشان هم تیم را ترک کند.

هوادان سپیدرود به من لطف داشتند اما باید بگویم که کار دست‌نشان حرفه ای نبود البته این را هم باید بگویم که خود دست‌نشان هم مقصر نبود چون به او گفته بودند که ما با علی کریمی تسویه کردیم در صورتی که چنین اتفاقی نیافتاده بود و جالب است در روزهایی که تمام اخبار به صورت آنلاین منتشر می شود دست‌نشان نمی دانست هنوز با من و کادر من تسویه نشده است و قرارداد بست. البته مهم این است که اتفاقات تیم برای سپیدرود در این فصل بیفتد و مهم نیست که علی کریمی باشد یا دست نشان.

* حریفان تیم ملی را چطور می بینید؟

من هم دوست دارم تیم ملی ایران در جام جهانی بازی های خوبی را انجام دهد و تمام مردم ایران را خوشحال کند نکته اینجاست که در جام جهانی هر نتیجه ای ممکن است رقم بخورد به همین دلیل نتیجه غیر قابل پیش بینی است.

* فکر می کنید ایران می تواند از گروه خودش صعود کند؟

ایران شاید روی کاغذ شانسی نداشته باشد اما انقدر اتفاقات غیر منتظره در فوتبال افتاده است که انتظار هر چیزی را می توان داشت پس ایران هم شانس دارد از گروه خودش صعود کند و امیدوارم اتفاقات خوبی برای تیم ملی در جام جهانی بیفتد.

* البته خود کی روش هم اعلام کرده بعد از من نباید مربی بیاید که بازیکنی را که به بطری آب لگد می زند را بازی دهد.

اتفاقا من برای این مطلب هم پرونده اش را دارم اولا که من بعد از این اتفاق در بازی بعد بیرون بودم البته می گویند که آدم دروغگو کم حافظه می شود دوما چرا استاد در این ۸ سال این صحبت را نکرده بود چه کسی این مطلب را به کی روش یادآوری کرد.

* با همه این اتفاقات برای دیدن جام جهانی به روسیه خواهید رفت.

من نمی دانم این چه صحبتی است چرا همه انتظار دارند من به روسیه بروم اما من جام جهانی را از خانه تماشا می کنم. اگر می خواستم خیلی راحت می توانستم برای دیدن جام جهانی بروم اما حاضر نیستم به هر قیمتی به روسیه بروم. اصلا من یک سوالی دارم؟ طرف در به در دنبال تمدید قرارداد خودش است اما این همه ایراد می گیرد از فدراسیون فوتبال. تو خودت می گویی با ما کسی بازی دوستانه انجام نمی دهد پس برای چه انتظار داری قرارداد ۴ ساله جلوی تو بگذارند اما حالا هم می گویم من با کی روش و گنده تر از کی روش حاضرم مناظره کنم چرا زمانی که کی روش دستیار می خواست من اسطوره بودم اما حالا شده ام دشمن تیم ملی. کی روش که از من ایرانی تر است چرا ۴۰ درصد از قرادادش را تخفیف نمی دهد تا ۴ ساله تمدید کند!

Share