نماینده ولی فقیه در استان گیلان:

کارهای عملیاتی نیاز به قاطعیت دارد | کشاورزی به سبک سنتی دیگر کاربردی ندارد

آیت‌الله رسول فلاحتی با بیان اینکه باید در زمینه کشاورزی مدیریت درستی صورت گیرد، گفت: کشاورزی به سبک سنتی دیگر کاربردی ندارد و باید به کشاورزان آگاهی بدهیم که چه زمانی آغاز به کار کنند و از تکنولوژی بهرمند شوند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نماینده ولی فقیه در استان گیلان در جلسه شورای اداری شهرستان رشت با بیان اینکه توفیق خدمت به مردم سعادتی است که خداوند نصیب می‌کند گفت: خداوند را شاکریم که مسئولان تمام توان خود را برای خدمت کردن گذاشته اند.

آیت‌الله رسول فلاحتی با بیان اینکه آثار برجام برای نسل چهارم انقلاب قابل مشهود بود، افزود: نسل چهارم انقلاب چهره واقعی آمریکا را شناختند و به بدعهدی آن آگاه شدند.

وی با اشاره به اینکه تمام دنیا باور کردند که ایران معقولانه حرکت کرد، اظهار داشت: عده ای در داخل کشور به آمریکا دل بسته بودند که برای آنها نیز روشن شد این دلبستگی به آمریکا واهی بوده است.

کارهای عملیاتی نیاز به قاطعیت دارد

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه مدیران باید قاطعانه برخورد کنند، افزود: کارهای عملیاتی نیاز به قاطعیت دارد البته باید قبل از هر تصمیم گیری ابتدا فکر صورت گیرد و سپس کار انجام شود.

وی با بیان اینکه همه مجموعه ها باید اتاق فکر داشته باشند افزود: در عزل و نصب ها اتاق فکر داشته باشید تا دغدغه‌ها از بین برود.

کشاورزی به سبک سنتی دیگر کاربردی ندارد | لزوم استفاده از ظرفیت گردشگری برای درآمدزایی استان

فلاحتی با بیان اینکه باید در زمینه کشاورزی مدیریت درستی صورت گیرد، گفت: کشاورزی به سبک سنتی دیگر کاربردی ندارد و باید به کشاورزان آگاهی بدهیم که چه زمانی آغاز به کار کنند و از تکنولوژی بهرمند شوند.

امام جمعه شهر رشت در مورد گردشگری گفت: استان گیلان ظرفیت بسیار زیادی در مورد گردشگری دارد و تمام نقاط استان برای گردشگران دلپذیر است که باید از این فرصت برای درآمدزایی استان استفاده کنیم.

وی ادامه داد: صنایع تبدیلی زیتون، برنج و چای میتواند به درآمدزایی استان کمک شایانی کنند.

دانشجویان ما باید کارآفرین باشند

فلاحتی با بیان اینکه دانشجویان ما باید کارآفرین باشند، تأکید کرد: باید کارآفرینی در میان دانشجویان تقویت شود.

به فرهنگ خصوصی‌سازی در مملکت ما توجه‌ای نشده است

نماینده ولی فقیه در استان گیلان در مورد تقویت بخش خصوصی گفت: متاسفانه هنوز به فرهنگ خصوصی‌سازی در مملکت ما توجه‌ای نشده است.

آیت‌الله رسول فلاحتی با بیان اینکه باید کیفیت را تولیدات داخلی ارتقاء دهیم، اظهار کرد: باید برنج در بسته‌بندی شکیل و زیبا عرضه شود تا این موضوع سبب افزایش فروش این محصول شود.

نمایندگان گیلان در مجلس باید همصدا باشند

وی با تأکید جهت حمایت از سرمایگذاران گفت: نمایندگان باید در مجلس همصدا باشند تا مشکلات استان را بتوانند برطرف کنند.

فلاحتی در پایان با اشاره به اینکه باید کارهای بزرگ انجام داد تا نام نیک از انسان باقی بماند، گفت: همه باید به دور از التهاب برای مردم کار کنیم.

Share