دیارمیرزا گزارش می‌دهد

چه کسی مدیرکل آموزش و پرورش گیلان می‌شود؟| گزینه‌های مدیرکل نوسازی مدارس گیلان را بشناسید

آخرین اخبار حکایت از آن دارد که انتخاب علی اوسط اکبری مقدم مدیر کل فعلی نوسازی مدارس استان گیلان به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش گیلان نهایی شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در آذرماه ۹۲ و نخستین سال روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، موج تغییرات مدیران به بزرگترین و پرجمعیت ترین اداره کل گیلان رسید و مهدی حاجتی یکی از مدیران باسابقه آموزش و پرورش گیلان جایگزین ایوب نجف زاده در این سمت شد.

اگرچه از ماه‎ها پیش خبر ایجاد تغییرات در راس هرم آموزش و پرورش گیلان به گوش می‌رسید و در این بین نیز گزینه های زیادی برای این سمت تعرفه شده بودند، اما آخرین اخبار حکایت از آن دارد که انتخاب علی اوسط اکبری مقدم مدیر کل فعلی نوسازی مدارس استان گیلان به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش گیلان نهایی شده است.

اوسط مقدم که از خانواده شهدا بوده در سابقه کاری خود معاونت عمرانی شهرداری رشت، معاونت فنی و اجرایی نوسازی مدارس استان گیلان، معاونت هلال احمر استان گیلان را در کارنامه دارد.

چه کسی مدیرکل نوسازی مدارس می‌شود؟

اما با انتصاب اوسط مقدم به عنوان مدیرکل آموزش و پروش گیلان، از عبدالرضا قاسمیان لنگرودی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان و همچنین عباس صابر عضو سابق شورا و سرپرست فعلی بحران استانداری گیلان به عنوان گزینه های مدیرکلی نوسازی مدارس نام برده می شود.

قاسمیان در سوابق کاری خود عضویت در هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان در دوره های پنجم و ششم را داراست و در این مدت از سال ۸۸ تا ۹۱ نایب رئیس دوم سازمان و از سال ۹۲ تا ۹۳ نائب رئیس اول سازمان بوده است.

وی از سال ۸۰ تا ۹۲ کارشناس دستگاه نظارت و دفتر فنی اداره کل نوسازی مدارس گیلان بوده و عضویت در هیات رئیسه گروه تخصصی عمران، عضویت در کمیته های دفاتر مهندس، دفاتر نمایندگی، نظارت اجرا را در کارنامه خود دارد.

به گزارش دیارمیرزا عباس صابر نیز در دوره چهارم شورای شهر رشت ریاست پارلمان شهری را برعهده داشت و همچنین عضو در هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان، نائب رئیس سازمان نظام مهندسی گیلان(۵ سال)، عضو هئیت رئیسه تخصصی شورای مرکزی نظام مهندسی کل کشور، معان فنی و اجرایی سازمان مسکن و شهرسازی گیلان را در کارنامه دارد.

Share