چرا قسمت سانسورشده «رهایم نکن» تکرار نشد؟

طبیعی است که کارگردان سریال «رهایم نکن» از این اتفاق ناراحت شوند و به راحتی نپذیرند که علت پخش نشدن تکرار قسمت شانزدهم، صرفا اشتباه یکی از عوامل پخش بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا قسمت شانزدهم سریال رمضانی «رهایم نکن» که بخشی از آن توسط پخش صداوسیما سانسور شده بود، برخلاف جدول پخش اعلام شده از سوی شبکه سه سیما، بازپخش نشده است.

ایسنا نوشت: علی پورکیانی تهیه‌کننده سریال رمضانی «رهایم نکن»  درباره پخش نشدن تکرار قسمت شانزدهم سریال که طبق جدول پخش شبکه سه باید بامداد و صبح امروز (یازدهم خرداد ماه) راهی آنتن می‌شد، اظهار کرد: در ابتدا تصور کردم پخش نشدن تکرار قسمت شانزدهم سریال در بامداد امروز به دلیل فشردگی برنامه‌ها و کنداکتور شلوغ شبکه سه بوده است. اما وقتی صبح امروز نیز به جای بازپخش قسمت شانزدهم، قسمت پانزدهم سریال پخش شد، این موضوع را از پخش پیگیری کردم و آنها اعلام کردند که این اتفاق به دلیل چینش اشتباه برنامه‌ها در سرور پخش رخ داده است.

او ادامه داد: مشکلات ایجاده‌شده در بازپخش قسمت شانزدهم سریال باعث شد تا فضای ایجاد شده میان مسؤولان پخش و آقای عسگرپور (کارگردان سریال) که به دنبال حذف یکی از سکانس‌های قسمت شانزدهم ایجاد شده بود، پُرتنش‌تر شود. امیدوارم این فضای پُرتنش با درایت آقای مهدی روشن‌روان (مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه) و آقای علی فروغی (مدیر شبکه سه سیما) و انعطاف و صداقت بیشتر مسؤولان پخش هرچه زودتر حل شود و این حاشیه‌ها ادامه پیدا نکند.

تهیه‌کننده سریال «رهایم نکن» خاطرنشان کرد: به طور کلی در تمام این مدت من و آقای عسگرپور تلاش کردیم با مسؤولان پخش در نهایت صداقت تعامل داشته باشیم. بر همین اساس اگر نکته‌ای از سوی مسؤولان پخش اعلام می‌شد که نیاز به تعدیل داشت با آنها همکاری می‌کردیم؛ اما متاسفانه تاکنون دو بار پیش آمده که با وجود اینکه نکات مطرح‌شده را تعدیل کردیم، باز هم خودشان پیش از پخش در سریال تغییراتی ایجاد کرده‌اند. به همین خاطر هم طبیعی است که کارگردان سریال «رهایم نکن» از این اتفاق ناراحت شوند و به راحتی نپذیرند که علت پخش نشدن تکرار قسمت شانزدهم، صرفا اشتباه یکی از عوامل پخش بوده است.

شب گذشته (دهم خرداد ماه) بخش‌هایی از یکی از مهم‌ترین سکانس‌های سریال رمضانی «رهایم نکن» با موضوع تجاوز از سوی صداوسیما حذف شد. این درحالی است که پیش از این محور و موضوع این سریال با موضوع پرداختن به آسیب‌های اجتماعی و تجاوز، از سوی تلویزیون تأیید شده بود.

Share