انتقادات صریح علوی از شهردار رشت:

چرا آبنمای پیاده راه فرهنگی به لجن زار تبدیل شد؟ | ناهماهنگی‌های زیادی در شهرداری رشت وجود دارد

رییس شورای شهر رشت در مورد آبنمای پیاده راه گفت: چرا آبنما به لجن زار تبدیل شده است؟ و اگر امروز که هوا خوب است مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، چه وقتی میخواهیم از این آبنما استفاده کنیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در چهل و دومین جلسه شورای شهر رشت شورای شهر، شهردار، مدیران و معاونین شهرداری در صحن شورا حاضر شدند و در ابتدا  علوی، رییس شورای شهر رشت، علت حضور شهردار و مدیران را شفاف سازی برخی از سوالات در رابطه با عملکرد مدیریت شهری عنوان کرد و افزود: باتوجه به عملکرد گذشته و آشفتگی هایی که در شهرداری بود، اعضای شورا تصمیم به برکناری شهردار وقت کردند و در شورای پنجم با تصمیم قاطع شورا دکتر نصرتی را به عنوان شهردار انتخاب کرد.

علوی با بیان اینکه حضور شهردار سبب خیر شد اما آنچه که امروز در شهر دیده می‌شود سکون در کارهای عمرانی و پروژه ها است افزود: ما امیدواریم با تدبیر شما و تیم مدیریتی که بیش از ۹۰ درصد به انتخاب خودتان چیده شده است و همیاری شورا که در کنار شهردار و مدیریت شهری هستند، اتفاقات خوبی در شهر رخ دهد.

در بخش عمرانی شهر رشت کاری انجام نشد | وجود ناهماهنگی در شهرداری رشت

وی با بیان اینکه کارهای خوبی در مدیریت درون سازمانی اتفاق افتاده است، گفت: متاسفانه در بخش عمرانی کاری انجام نشد و از شما می‌خواهیم زمان مناسب را به شورا برای آغاز کارهای عمرانی اعلام کنید.

علوی افزود: متأسفانه ناهماهنگی‌های زیادی بین معاونت‌ها، ادارات و مدیران شهرداری رشت وجود دارد.

وی با بیان اینکه من به عنوان رییس شورا برای یک پل عابر پیاده به ۴ نفر مراجعه کردم، گفت: این نوع ناهماهنگی ها وجود دارد و متاسفانه برای برخی موضوعات کوچک مجبور هستیم به شخص شهردار مراجعه کنیم.

چرا آبنمای پیاده راه فرهنگی به لجن زار تبدیل شده است؟ | در نوسازی ناوگان تاکسیرانی رشت هیچ اتفاقی رخ نداد

رییس شورای شهر رشت در مورد آبنمای پیاده راه گفت: چرا آبنما به لجن زار تبدیل شده است؟ و اگر امروز که هوا خوب است مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، چه وقتی میخواهیم از این آبنما استفاده کنیم.

وی در مورد نوسازی ناوگان تاکسیرانی، گفت: متاسفانه بعد از ۲ ماه هیچ اتفاقی در این زمینه رخ نداده است.

از معاونت های شهرداری رشت خروجی مناسبی ندیدیم | پاداش های شهرداری برای همه پرسنل باشد، نه فقط مدیران

رییس شورای شهر رشت در مورد برنامه ریزی، که قلب تپنده شهرداری است، گفت: متاسفانه از معاونت هایی که باید بازوی شهردار باشند خروجی مناسبی تاکنون ندیده ایم و در مورد تفریغ بودجه با توجه به اینکه تاکید می‌شود، اما هنوز کاری صورت نگرفته است.

علوی ادامه داد: پاداش‌ها برای همه پرسنل باشد و فقط برای مدیران نباشد.

وی در مورد مبایعه نامه ها گفت: شورا باید در مورد مبایعه نامه جدی تر کار کند و اگر جایی هزینه مازادی برگردن شهرداری افتاده است باید بررسی شود تا بتوانیم جواب درستی به مردم بدهیم.

Share