جام جهانی 2018 روسیه؛

پخش بازی‌های جام جهانی در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت

علوی با اشاره پخش بازی‌های جام جهانی در پیاده راه شهرداری رشت گفت: این اتفاق تجربه و لذت خوبی را برای رشتی ها به ارمغان خواهد آورد و شور و نشاط خاصی در شهر ایجاد میکند و همینطور مخاطبان بسیاری را به سمت ورزش و تحرک دعوت می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رییس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به ضرورت ترویج نشاط عمومی در بین شهروندان وتنزل سطح استرس وتشنج از فعالیت های یومیه در سطح شهر، جام جهانی را فرصتی مناسب برای ایجاد طراوت و وحدت عمومی در جامعه دانست.

سید امیرحسین علوی با ذکر این مطلب که ایجاد شادابی، نشاط و تحرک با پرداختن به ظرفیتی به نام ورزش در جامعه امری ضروری است و بر بسترسازی مناسب برای ایجاد زیر ساخت های لازم در حوزه ورزش و ایجاد تحرک در جامعه فرهنگی و جوان شهر رشت در راستای رسیدن به شهری سالم و شاداب تاکید کرد.

وی افزود: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت در حوزه ورزش نیز وظایف و تکالیفی برعهده دارد که می بایست در قالب و موضوعات مختلف ورزشی بخصوص ورزش همگانی، تحرک و شادابی و نشاط را در سبد خانوار شهروندان قرار دهد.

علوی ادامه داد: پیشنهادی در قالب یک نامه از سوی اینجانب به دکتر نصرتی شهردار محترم رشت ارسال گردید که در آن خواستار ایجاد اوقاتی مفرح و با طراوت برای خانواده های رشتی با ایجاد فضایی مناسب جهت تماشای مسابقات تیم ملی ایران در پیاده راه فرهنگی شده ایم تا بتوان با این اقدام فرهنگی باعث ارتقای وحدت عمومی و پویایی ملی در بین نسل جوان و خانواده های شهر رشت با توجه به ظرفیت های موجود در این فضای شهری شویم.

رییس شورای رشت اظهار داشت: این زمان بهترین فرصت است تا این روزهای ابتدای فصل گرم را تبدیل به پرهیجان ترین و با نشاط ترین روزهای سال کنیم. قصدمان هم استفاده از زمان مناسب پخش فوتبال تیم ملی ایران می باشد تا شهر رشت را به مکان دلپذیری برای اوقات فراغت جوانان تبدیل کنیم.

علوی در انتها با اشاره پخش بازی‌های جام جهانی در پیاده راه شهرداری رشت گفت: این اتفاق تجربه و لذت خوبی را برای رشتی ها به ارمغان خواهد آورد و شور و نشاط خاصی در شهر ایجاد میکند و همینطور مخاطبان بسیاری را به سمت ورزش و تحرک دعوت می‌کند که حضور و استقبال شهروندان عزیز به صورت خانوادگی می تواندرضایت مردم را بهمراه داشته باشد‌.

Share