فردی نیستم که بخواهم خودم را تحمیل کنم؛

واکنش «نادر دست‌نشان» به اتفاقات اخیر باشگاه سپیدرود

نادر دست‌نشان یکی از گزینه ها سرمربیگری تیم سپیدرود رشت گفت: حضور من در مازندران گویای آن است که واکنش لازم به اتفاقاتی که در تیم سپیدرود رشت رخ داده است رانشان داده ام.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، گزینه سرمربیگری تیم سپیدرود رشت گفت: حضور من در مازندران گویای آن است که واکنش لازم به اتفاقاتی که در تیم سپیدرود رشت رخ داده است را نشان داده‌ام.

در شرایطی که باشگاه سپیدرود رشت پس از آنکه با علی کریمی به توافق نرسیدند، نادر دست‌نشان را به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال خود انتخاب کردند، این مربی پس از یک جلسه تمرینی در کنار تیم به دلیل شعارهایی که هواداران به نفع کریمی و برعلیه او دادند، از سمت خود کناره‌گیری کرد تا تکلیف سرمربی تیم مشخص شد.

دست‌نشان در خصوص اینکه او چه واکنشی به اتفاقاتی که در رشت رخ داده است، نشان می دهد، گفت: «من با آمدنم به مازندران واکنش لازم را به اتفاقاتی که در باشگاه سپیدرود رخ می‌دهد، نشان دادم. به مدیران باشگاه گفتم که هر زمان مشکل‌شان با علی کریمی و هواداران را حل کردند، از من بخواهند که برای همکاری با آنها به رشت بیایم.»

وی در مورد اینکه خواسته وی از باشگاه سپیدرود رشت چیست، اظهار کرد: «من هیچ قراردادی امضا نکردم که خواستار چیزی باشم. بدون تردید هر مربی برای انکه بتواند در تیمی مشغول به کار شود، نیازمند فضایی است که شرایط رشد و پیشرفت را داشته باشد. طبیعتا چنین فضایی در شرایط کنونی در باشگاه سپیدرود وجود ندارد و من هم مربی نیستم که بخواهم خودم را تحمیل کنم.»

دست‌نشان در مورد اینکه مشکلی ندارد که علی کریمی تمرینات تیم سپیدرود را زیرنظر گرفته است، بیان کرد: «من وارد داستان‌هایی نمی‌شوم که در رشت افتاده است. الان در مازندران هستم و نمی‌دانم در گیلان و در تیم سپیدرود چه اتفاقاتی رخ داده است. طبق صحبت‌هایی که با مدیران باشگاه انجام دادم، منتظر می‌مانم تا مشکلات و مسائلی که به وجود آمده است، رفع شود. اگر شرایط به نحوی جلو رفت که امکان ادامه همکاری وجود داشت، نظر نهایی‌ام را در خصوص سرمربیگری تیم سپیدرود در هجدهمین دوره لیگ برتر خواهم داد.»

Share