فرماندار رشت:

هیچ اداره‌ای حق قطع انشعابات مدارس را ندارد | پولی نباید بابت شهریه در مدارس دولتی دریافت شود

سید محمد احمدی با بیان اینکه هیچ اداره‌ای حق قطع انشعابات مدارس را ندارد و اگر مدرسه‌ای با چنین برخوردی از جانب ادارات برق، گاز و آب روبرو شد به ما گزارش دهد تا شخصا به این موضوع رسیدگی کنم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار شهرستان رشت در جلسه شورای آموزش و پرورش با بیان این که شورای آموزش و پرورش جنبه قانونی دارد و بایستی از ظرفیت این شورا بهره مند شویم گفت: بایستی از ظرفیت همه اعضای این شورا برای تصمیم گیری در امور مربوط به آموزش و پرورش بهره بگیریم.

سید محمد احمدی با اشاره به اینکه معلمان مقام والایی دارند گفت: باید تمام تلاش خود را در جهت شناساندن زحمات معلمان به جامعه بکار بگیریم.

وی با بیان اینکه شورای آموزش و پرورش دارای اختیارات قانونی است افزود: باید از این فرصت برای رشد فرزندان این شهرستان استفاده کنیم.

فرماندار رشت با اشاره به اتفاقاتی که در افشای سوالات امتحانی در برخی از شهرهای کشور رخ داد گفت : این اتفاق برای نظام آموزش و پرورش خوب نیست و سبب بی اعتمادی در جامعه به ویژه دانش آموزان خواهد شد و باید مراقبت‌های ویژه ای در این مورد صورت گیرد.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان می‌تواند کمک بسزایی به آموزش و پرورش کند

وی در مورد جایگاه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان گیلان گفت: این نهاد می‌تواند در بحث فرهنگ‌سازی و با انجام کارهای اجتماعی و فرهنگی کمک بسزایی به آموزش و پرورش انجام دهد.

هیچ اداره‌ای حق قطع انشعابات مدارس را ندارد | هیچ پولی نباید بابت شهریه در مدارس دولتی دریافت شود

احمدی با بیان اینکه هیچ اداره‌ای حق قطع انشعابات مدارس را ندارد و اگر مدرسه‌ای با چنین برخوردی از جانب ادارات برق، گاز و آب روبرو شد به ما گزارش دهد تا شخصا به این موضوع رسیدگی کنم.

وی در مورد دریافت شهریه در مدارس دولتی با بیان اینکه هیچ مرجعی نمی‌تواند بابت شهریه مدارس دولتی از مردم پولی دریافت کند، اظهار داشت: این مسئله را باید در نظر بگیریم که امر آموزش و پرورش بسیار مهم است و همه دستگاها باید در این مورد همکاری داشته باشند.

برنامه های اوقات فراغت امسال باید متفاوت تر از سال گذشته باشد | افزایش ۲۰ درصدی شهریه کلاس‌های بزرگسالان

فرماندار رشت با اشاره به نزدیک شدن تعطیلات مدارس و شروع اوقات فراغت اذعان کرد: دستگاهای متولی امر فرهنگ باید در این عرصه حضور پیدا کنند زیرا کارهای جمعی با خرد جمعی، خروجی های مناسبی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه برای دانش آموزان باید برنامه هایی تدارک دید که در آن خلاقیت داشته باشند، اظهار کرد: اوقات فراغت امسال باید متفاوت تر از سال گذشته باشد و از تکرار بپرهیزیم.

به گزارش دیارمیرزا، در این جلسه مصوب شد که ۲۰ درصد شهریه کلاس‌های بزرگسالان افزایش پیدا کنند.

Share