نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت:

هتل کوشیار شهرداری رشت ملک شخصی افراد خاص شده است

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه هتل کوشیار شهرداری رشت تحت اختیار افراد خاص است گفت: این هتل به ملک شخصی برخی از افراد تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فاطمه شیرزاد با انتقاد از وضعیت هتل کوشیار شهرداری رشت اظهار کرد: این هتل سه ستاره قابلیت تبدیل شدن به چهار ستاره را نیز دارد و قرار گرفتن آن در کنار تالاب عینک رشت نیز به جاذبه های گردشگری آن افزوده است.

وی با بیان اینکه هتل کوشیار شهرداری دارای ۲۰ سوئیت مجهز است، تصریح کرد: این هتل می تواند به عنوان یک منبع درآمد پایدار برای رشت محسوب شود، اما متاسفانه در بیشتر اوقات تحت اختیار افراد خاص بوده و مدیران این بخش به واسطه رودربایستی هایی که دارند در این باره سکوت اختیار کرده اند.
شیرزاد افزود: هزینه احداث هتل کوشیار شهرداری رشت از محل بیت المال تامین شده و هیچ فرد یا گروهی نباید از آن در راستای اهداف شخصی خود استفاده کند.
وی با ابراز گلایه از وضعیت نامناسب ورزش محلات در رشت، گفت: در حوزه ورزش محلات نیز موفق عمل نشده و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت باید با شناسایی املاک مناسب در محلات رشت نسبت به ایجاد فضاهای فرهنگی ورزشی برای شهروندان اقدام کند.
شیرزاد با تاکید به پرداخت مطالبات قشر فرهنگی و هنری رشت، افزود: بارها در این باره به شهردار رشت تذکر داده شده اما تا کنون هیچ اقدام موثری در این مورد انجام نشده و در حال حاضر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت با دستان خالی نسبت به برگزاری برنامه هایی از جمله جام رمضان و غیره اقدام کرده است.
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای رشت با توجه به افزایش تعرفه های ورزشی در بخش های خصوصی افزود: با توجه به افزایش تعرفه های ورزشی در بخش های خصوصی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت باید نسبت به تقویت فضاهای ورزشی رایگان در محلات مختلف رشت اقدام کرده تا با این رویه شاهد گسترش ورزش همگانی باشیم.
Share