قابل توجه مشتاقان صنعت خودرو؛

هالک وارد می‌شود! مرسدس-ای‌ام‌جی GT R رنتک+ تصاویر

مرسدس بنز ای‌ام‌جی GT در نسخه‌های گوناگونی عرضه می‌شود. مدل استاندارد این خودرو GT کوپه است که قدرت قابل‌احترام ۴۶۹ اسب بخاری دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از پدال، مدل رده میانی GTC نام داشته و قدرت ۵۵۰ اسب بخاری دارد.

در بالاترین رده مدل آماده پیست GTR قرار می‌گیرد که خروجی پیشرانه آن به رقم قابل‌توجه ۵۷۷ اسب بخار می‌رسد حتی نسخه جدید چهار درب GT نیز معرفی شده است اما از میان این همه گزینه، یکی از تیونرهای آلمانی فکر کرده که AMG GT می‌تواند قوی‌تر از این‌ها هم باشد.

رنتک هم‌اکنون پکیج ارتقای خود را برای مدل GTR تدارک دیده است. این پکیج باعث می‌شود قدرت پیشرانه بسته به تریم از ۶۱۲ تا ۸۲۵ اسب بخار افزایش یابد.

قدرت ۸۲۵ اسب بخاری با پکیج R825 به دست می‌آید که علاوه بر افزایش خروجی پیشرانه باعث تولید گشتاور ۸۵۰ نیوتون متری هم می‌شود.

تمامی این خروجی‌های قابل توجه با استفاده از توربوی بزرگ‌تر، ارتقای نرم‌افزاری، سوپاپ‌های جدید و فیلتر هوای کاراتر به دست آمده است.

هم گیربکس و هم کلاچ نیز به خاطر این قدرت زیاد تقویت شده‌اند البته تغییرات درونی خودرو با اصلاحات بصری هم همراه شده‌اند.

رنتک از پکیج آئرودینامیک ویژه خود برای GT R استفاده کرده است. این پکیج ظاهر شامل سپر جلوی گیرا با ورودی‌های منحصربه‌فرد، اسپلیترهای جانبی تیزتر و بال عقب دو مرحله‌ای است.

این پکیج همچنین دربردارنده رینگ‌های سبک‌ وزن «ووسن» و لاستیک‌های بسیار چسبنده «میشلین» پایلوت اسپورت کاپ ۲ ZP می‌باشد.

قطعاً این همه تغییرات با هزینه همراه است. رنتک چیزی درباره قیمت پکیج خود نگفته اما احتمالاً قیمت نسخه نهایی ۸۲۵ اسب بخاری به مرز ۲۰۰ هزار دلار نزدیک خواهد شد.

Share