امام جمعه رودسر:

مردم جواب آمریکا را خواهند داد | فریاد علیه ظلم و ظالم همچنان ادامه دارد

حجت الاسلام والمسلمین تقی روحانی امام جمعه رودسر در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به اینکه حسینیه جماران با حسینیه امام هیچ فرقی ندارد، اظهار داشت: فریاد علیه ظلم و ظالم همچنان ادامه دارد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در رودسر به امامت حجت الاسلام والمسلمین تقی روحانی امام جمعه رودسر در مسجد امام علی(ع) و با حصور پر شکوه نمازگزاران اقامه شد.

امام جمعه رودسر با توصیه همگان به تقوا الهی و پرهیز از محرمات گفت: یکی از مسائلی که ما را وادار به دوری از گناه می کند یاد قیامت است.

وی ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) را تبریک گفت و افزود: برای شناخت آن حضرت درک عمیقی احتیاج است که باید به آن بپردازیم خصوصا باید برای جوانان عزیز انگیزه صلح با معاویه را تبیین کرد.

وی افزود: صبر بی پایان سخاوت و کرامت امام حسن مجتبی(ع) زبان زد عام و خاص است و افتخار ما همین بس که ما محب این امام همام هستیم.

حجت الاسلام روحانی در ادامه با اشاره به سالگرد ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد گفت: کسانی که جان سپر کردند در برابر ظلم ایستادند و به خون غلطیدند تا نگذارند به ولایت ضربه‌ای وارد شود.

امام جمعه رودسر با اشاره به اینکه حسینیه جماران با حسینیه امام هیچ فرقی ندارد، اظهار داشت: فریاد علیه ظلم و ظالم همچنان ادامه دارد.

روحانی با بیان اینکه مردم در کنار ولایت هستند، تصریح کرد: ملت ما همچنان آمریکا را شیطان بزرگ می دانند و تنها این شعار فراموش نشده است بلکه روز به روز شنیده تر و غلیط تر می شود.

خطیب جمعه رودسر تأکید کرد: باید دست بر سر مظلوم بکشیم و با دست خود بر سر بزنیم.

وی با اشاره به اینکه ما در کنار مردم فلسطین ایستاده‌ایم، گفت: شیطان بزرگ بداند این مردم هیچ وقت از آرمان‌های امام و انقلاب دست نمی‌کشند و این مردم در کنار رهبری علیه استکبار جهانی همچنان ایستاده‌اند و به فضل الهی همین مردم و ملت روز جهانی قدس به تبعیت از رهبری جواب آمریکا را خواهند داد.

Share