مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد:

محدودیت تردد در محور آزاد راه منجیل-رودبار تا ۳۰ خرداد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: مسیر آزادراه منجیل – رودبار به دلیل اجرای عملیات ترمیم و احداث درز انبساط پل زیتون از ۸ لغایت ۳۰ خرداد مسدود است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: مسیر آزادراه منجیل – رودبار به دلیل اجرای عملیات ترمیم و احداث درز انبساط پل زیتون از ۸ لغایت ۳۰ خرداد مسدود است.

نازک کار با اشاره به اجرای کارگاه جاده ای در آزادراه منجیل – رودبار، اظهار کرد: مسیر آزادراه منجیل – رودبار، باند جنوب به شمال، به دلیل اجرای عملیات ترمیم و احداث درز انبساط پل زیتون، باند جنوب به شمال در محدوده اجرای عملیات از ۸ لغایت ۳۰ خرداد مسدود است.

وی ادامه داد: مسیر مذکور روزهای شنبه از ساعت ۱۲ الی ۲۰، روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۸ الی ۲۰ و روزهای چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۲ هر هفته به غیر از روزهای پنجشنبه و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه مسدود بوده و تردد از مسیر پاچنار به امامزاده هاشم(محدوده منجیل به رودبار) انجام می گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان خاطرنشان کرد: سامانه تلفن گویای مرکز مدیریت راه ها به شماره ۱۴۱ و شماره تلفن ۳۳۳۱۱۱۱۱ مرکز بیسیم اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان به طور شبانه روزی آماده اطلاع رسانی از وضعیت راه های استان می باشد.

Share