رئیس پلیس راه آستارا-تالش؛

محدودیت‌های ترافیکی در محور آستارا-اردبیل اعلام شد

سرگرد محمد سلیمانی راد، رئیس پلیس راه آستارا-تالش از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده های استان بمناسبت فرا رسیدن تعطیلات عید فطر از پنجشنبه خبر داد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس راه آستارا-تالش از اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده های استان بمناسبت فرا رسیدن تعطیلات عید فطر از پنجشنبه خبر داد.

سرگرد محمد سلیمانی راد در این باره افزود: به‌منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسائل نقلیه، محدودیت ها و ممنوعیت های تردد طی تعطیلات عید سعید فطر در محور آستارا – اردبیل و بالعکس اعمال می شود.

وی بر این اساس گفت: تردد تمامی تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲:۰۰ تا ساعت ۲۴:۰۰ روز پنجشنبه (بیست و چهارم خرداد ماه ۹۷) و همچنین از ساعت ۸:۰۰ تا ساعت ۲۴:۰۰ روز شنبه (بیست و ششم خرداد ماه) در محور آستارا- اردبیل و بالعکس ممنوع است.

سلیمانی راد افزود: همچنین کلیه عملیات عمرانی اعم از ساخت و ساز و کنده کاری در این محور از تاریخ ۹۷/۳/۲۳ تا پایان روز ۹۷/۳/۲۸ متوقف خواهد شد و کلیه دستگاه های مربوطه موظف به همکاری خواهند بود.

به گزارش دیارمیرزا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و دارای ۲۵ کیلومتر راه اصلی، ۱۴۸ کیلومتر راه روستایی و ۱۵ کیلومتر بزرگراه است.

Share