جبار کوچکی‌نژاد:

مجلس فعلا به پرونده حادثه مدرسه تهران ورود نمی‌کند|حدود ۱۵ خانواده طرح شکایت کرده‌اند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس می‌گوید با توجه به ورود دستگاه قضایی به پرونده حادثه مدرسه غرب تهران، قرار نیست کمیسیونش به این موضوع ورود کند تا نتیجه مشخص شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت، جبار کوچکی‌نژاد در خصوص آخرین پیگیری‌های صورت گرفته نسبت به تخلف مدرسه معین، گفت: هفته گذشته وزیر آموزش و پرورش، مسئول مدارس غیردولتی و مدیر کل آموزش و پرورش تهران در کمیسیون حضور یافتند و گزارشی در این رابطه به نمایندگان ارائه کردند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در واحد آموزشی مذکور کم‌کاری انجام شده است، اظهار کرد: به عبارتی اگر در آن مدرسه مشاور یا معلم پرورشی حضور داشت، یقینا این حادثه با چنین ابعادی رخ نمی‌داد و حتما معلمان خیلی زودتر متوجه آن میشدند.

وی با بیان اینکه مدیر مدرسه و مدیر منطقه در این بحث مقصر هستند، ادامه داد: هنوز مشخص نیست ابعاد حادثه چقدر است اما حدود ۱۰ الی ۱۵ خانواده طرح شکایت کرده‌اند.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: با توجه به ورود دستگاه قضایی به پرونده مذکور، قرار نیست کمیسیون به این موضوع ورود کند تا نتیجه مشخص شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وزیر آموزش و پرورش در جلسه یاد شده از اتخاذ روش جدیدی برای انتخاب مدیران و معاونین گفت؛ به عبارتی در انتخاب افراد علاوه بر داشتن تجربه، داشتن سوابق خوب اجتماعی و گذراندن گزینش‌های خاص نیز پیش بینی دشه است.

Share