فرماندار ماسال خبرداد

ماسال شهرستان برتر در اجرای طرح بوم گردی | احداث ۹ هتل در ماسال

عامر با تاکید بر لزوم توسعه ی زیرساخت های اقامتی متناسب با رشد چشمگیر گردشگران شهرستان گفت: در حال حاضر ۹ هتل ۴ ستاره و ۳ ستاره درسطح شهرستان در حال احداث می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار ماسال با تاکید بر لزوم توسعه ی زیرساخت های اقامتی متناسب با رشد چشمگیر گردشگران شهرستان گفت: در حال حاضر ۹ هتل ۴ ستاره و ۳ ستاره درسطح شهرستان در حال احداث می باشد.

محمد جواد عامر در حاشیه ی بازدید از پروژه در حال احداث هتل چهار ستاره در بخش مرکزی ماسال با بیان اینکه در سالهای اخیر شاهد رشد چمشگیر ورود گردشگران به شهرستان بودیم، افزود: متاسفانه ظرفیت های اقامتی و گردشگری شهرستان، جوابگوی خیل مسافران و گردشگران نبوده است.

وی با اشاره به اقدامات خوب صورت پذیرفته در راستای توسعه ی زیرساخت های گردشگری و  اماکن اقامتی تفریحی در سطح شهرستان، اظهار داشت: در حال حاضر ۹ هتل با درجه بندی ۴ستاره و ۳ ستاره در نقاط مختلف شهرستان در حال احداث است که امیدواریم با بهره برداری از این هتل ها شاهد رفع مشکلات زیرساختی، توسعه ی اقتصاد و اشتغال در صنعت  گردشگری شهرستان باشیم.

فرماندار ماسال توسعه طرح های بوم گردی را یکی دیگر از راهکارهای افزایش زیرساخت گردشگری در شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: شهرستان ماسال تا کنون با تشکیل ۲۶۰ پرونده بوم گردی و تحقق ۷۵ درصدی سهمیه ی خود، رتبه ی اول را در سطح استان در اجرای طرح بومگردی کسب نموده است.

عامر همچنین  در ادامه از مجتمع فرهنگی  آموزشی دانش ماسال  و بخش های مختلف آن نیز بازدید کرد.

Share