فرمانده انتظامی رشت خبر داد:

کشف اسکناس جعلی و دستگیری زوج سارق در رشت

سرهنگ علی رمضانی، فرمانده انتظامی رشت از دستگیری توزیع کننده اسکناس جعلی در این شهرستان خبر داد و افزود: ماموران پلیس در بازرسی از منزل متهم ۴۰۰ میلیون ریال اسکناس جعلی کشف کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی رشت از دستگیری توزیع کننده اسکناس جعلی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی رمضانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ در پی دریافت خبری مبنی بر توزیع اسکناس‌های جعلی در سطح حوزه استحفاظی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس پس از تعقیب سرنخ‌ها، توزیع کننده اسکناس‌های جعلی را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی فرد مورد نظر را در منزلش دستگیر کردند، خاطرنشان کرد: در بازرسی از منزل متهم ۴۰۰ میلیون ریال اسکناس جعلی کشف کردند.

سرهنگ رمضانی در خاتمه با اشاره به اینکه متهم ۴۴ ساله جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد، از شهروندان خواست هر گونه اخبار و اطلاعات مشکوک را به سامانه ۱۱۰ گزارش کنند.

دستگیری زوج سارق دوچرخه در رشت

فرمانده انتظامی رشت از دستگیری زوج سارق دوچرخه که اقدام به فروش اموال سرقتی در فضای مجازی می‌کردند، خبر داد.

سرهنگ علی رمضانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ نامجو در پی دریافت خبری مبنی بر سرقت یک دستگاه دوچرخه، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی، سارقان را که یک زن و شوهر ۲۳ و ۲۴ ساله بودند شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ رمضانی با اعلام اینکه متهمان قصد داشتند دوچرخه سرقتی را در فضای مجازی به فروش برسانند، بیان داشت: سارقان در بررسی فنی پلیس به ۹ فقره سرقت دوچرخه و فروش آن در فضای مجازی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت در پایان با اشاره به اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند از شهروندان خواست، از رها کردن دوچرخه بدون قفل و زنجیر در معابر خلوت و پارکینگ‌ها خودداری کنند.

Share