سردار عبدالله‌پور:

فضای مجازی به خلوتگاهی برای دشمنان تبدیل شده که جوانان را در آن قتل‌ عام می‌کنند

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ایجاد تحول در فضای مجازی نیازمند مطالعه و شناخت راهکار‌های نوین است گغت: متاسفانه فضای مجازی به خلوتگاهی برای دشمنان تبدیل شده که جوانان را در آن قتل‌عام می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، سردار محمد عبدالله‌پور در مراسم رونمایی از دو نرم‌افزار تولیدی سازمان فضای مجازی سراج استان گیلان در رشت اظهار داشت: امام خمینی(ره) در وصیتشان تاکید کردند که نگذارید انقلاب به دست نااهلان بیفتد.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه در ابتدای شروع جنگ ایران و عراق نیروهای سپاهی و بسیجی تجربه کافی برای جنگ را نداشتند اعلام کرد: این نیروها به مرور زمان به قدرتی رسیدند که نظام سلطه را زمین‌گیر کردند.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به ابتکارات جوانان رزمنده در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: ابتکارات این رزمندگان سبب شد تا ارتش عراق سه بار با خاک یکسان شود اما چون پول در اختیارشان بود مجدد آن را بازسازی می‌کردند.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان کشیده شدن جنگ به شب و اجرای عملیات در این زمان را یکی از ابتکارات رزمندگان اسلام دانست و ابراز داشت: این امر سبب شد تا بتوانیم از نقاط ضعف دشمن به خوبی استفاده کنیم.

سردار عبدالله‌پور با تاکید بر اینکه بهبود شرایط اقتصادی کشور نیز امروز نیاز به ابتکار دارد خاطرنشان کرد: اگر در حوزه سوخت و برخی موادغذایی به خودکفایی نرسیم دچار مشکل می‌شویم.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان ابراز داشت: امروز دشمنان اسلام و انقلاب با قدرت در فضای مجازی فعالیت می‌کنند و ایجاد سینمای هالیوود برای ترویج افکارشان یکی از این اقدامات است.

وی با تاکید بر اینکه امروز باید از ظرفیت جوانان برای ایجاد تحول در حوزه فضای مجازی استفاده کرد عنوان داشت: امروز فضای مجازی به خلوتگاهی برای دشمنان تبدیل شده است که جوانان ما را در آن قتل عام می‌کنند.

سردار عبدالله پور با اعلام اینکه ایجاد تحول در فضای مجازی نیازمند مطالعه و شناخت راهکار‌های نوین است تصریح کرد: متاسفانه فضای مجازی دارد از ما تلفات می‌گیرد و به ما آسیب می‌رساند.

Share