مصباح، معاون امور هنری و سینمایی:

فروش اینترنتی بلیط کنسرت‌های استان به تارنماهای گیلانی واگذار شد

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خبر داد: در راستای حمایت از کسب و کار جوانان گیلانی، فروش اینترنتی بلیط کنسرت‌ها و سایر برنامه‌های صحنه‌ای در این استان به تارنماهای گیلانی واگذار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید امیر مصباح در گفت و گویی اظهار کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، انحصار فروش اینترنتی بلیط کنسرت، تئاتر و سایر برنامه‌های صحنه‌ای در استان به تارنماهای گیلانی واگذار شده است.

وی با بیان این‌که این تصمیم برای افزایش تسلط همکاران ما بر عملکرد فروش بلیط‌های اینترنتی اتخاذ شده است، تصریح کرد: این امر می‌تواند در جلوگیری از تخلفات احتمالی و مدیریت بهتر عملکرد فروش بلیط اثرگذار باشد.

مصباح با اشاره به حجم بالای استقبال از کنسرت‌های موسیقی و سایر برنامه‌های صحنه‌ای در استان گیلان، اذعان کرد: هدف مهم‌تر در اتخاذ این تصمیم، ایجاد شرایط مساعد کسب و کار در داخل استان و حمایت از جوانان گیلانی است.

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اضافه کرد: همچنین این اداره‌کل آمادگی دارد تا افرادی که خواستار راه‌اندازی تارنماهای فروش اینترنتی بلیط و شروع این نوع از کسب و کار هستند را برای دریافت تسهیلات کم بهره مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر به بانک معرفی کند.

Share