ادامه انتصاب جوانان و بانوان در دستگاه های اجرایی

فاطمه فیلی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان لاهیجان شد

ضمن تقدیر از زحمات مرتضی اکبری، رئیس پیشین اداره کتابخانه‌های عمومی، فاطمه فیلی به‌عنوان رئیس جدید این اداره در لاهیجان معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آئین تکریم و معارفه رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان لاهیجان با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان و سرپرست فرمانداری لاهیجان برگزار شد.

در این آیین ضمن تقدیر از زحمات مرتضی اکبری، رئیس پیشین اداره کتابخانه‌های عمومی، فاطمه فیلی به‌عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

امیر جانبازی با اشاره به سیاست های دولت محترم مبنی بر استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان در پست های مدیریتی تا پایان دولت دوازدهم، افزود: در شهرستان لاهیجان با عنایت به سیاستهای دولت تدبیر و امید و توانمندی و جمعیت بانوان شهرستان روند انتصاب بانوان در پستهای مدیریتی ادامه دارد و در شش ماهه اخیر درصد انتصاب جوانان و بانوان به بیش از ٢٢درصد افزایش یافته است و امید میرود این انتصابات امید، نشاط و انگیزه را به قشر بزرگ بانوان شهرستان بازگرداند.

سرپرست فرمانداری لاهیجان همچنین تاکید کرد: که مدیران منتصب همگی جوان و بومی می‌باشند و قطعا حضور آنان در شهرستان در کنار انگیزه و پشتکاری که به واسطه جوانی از آن برخوردارند بر پویایی ادارات شهرستان خواهد افزود.

وی در پایان عنوان نمود: مردم فهیم لاهیجان دارای فرهنگی غنی بوده و مطمئنا مروج کتاب و کتابخوانی در سطح شهرستان و استان خواهند بود.

Share