عصر امروز صورت گرفت؛

عیادت نماینده ولی فقیه در گیلان از خطیب برجسته و مبارز انقلابی+ تصاویر

آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت عصر امروز از حجت الاسلام والمسلمین احمدی ادیب یکی از خطبای برجسته و مبارز انقلابی گیلان عیادت کرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت‌الله رسول فلاحتی عصر امروز با حضور در منزل حجت الاسلام و المسلمین عباس احمدی ادیب، مسئول سابق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان از وی عیادت کرد.

حجت الاسلام عباس احمدی ادیب در سال ۱۳۸۴ در جریان برگزاری سمینار ائمه جمعه ۹ استان کشور پس از ایراد سخنرانی، دچار ضایعه مغزی گردید و سالهاست که در بستر بیماری به سر می برد.

وی که از خطبای برجسته و از روحانیون مورد وثوق آیت الله احسانبخش نماینده فقید ولی فقیه در استان بود در دوران قبل از انقلاب به عنوان یکی از مبارزان برجسته بارها در حال پخش اعلامیه های حضرت امام خمینی (ره) دستگیر و به ساواک منتقل و به صورت مقطعی بارها بازداشت شد.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز منافقان کوردل با پرتاب نارنجک، بخشی از منزل وی را به آتش کشیدند.

رئیس دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، قائم مقام دفتر آیت الله احسانبخش نماینده فقید ولی فقیه دراستان، مدیرکل نهضت سوادآموزی استان، امامت جماعت مسجد هاشمی رشت و امامت جمعه موقت صومعه‌سرا و کوچصفهان از سوابق حجت الاسلام والمسلمین عباس احمدی ادیب است.

به گزارش دیارمیرزا، چهل حدیث، زن و خانواده، برگزیده ای از داستان‌های اسلامی و زندگانی پیامبر (ص) نیز از جمله آثار این روحانی مبارز است.

Share