وب گردی

عکس تکان‌دهنده جانی دپ که هواداران را بسیار نگران کرد

هواداران جانی دپ از دیدن عکس‌های جدید این بازیگر ۵۴ ساله در روسیه شوکه شدند. پیش از این نیز جانی دپ در روسیه عکس‌هایی منتشر کرده بود که در آن‌ها کلاه به سر دارد و عینک زده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از هالیوودریپورتر، با انتشار عکس‌هایی از جانی دپ در روسیه بسیاری از هواداران این بازیگر درباره سلامتی او نگران شدند.
در این عکس‌ها جانی دپ در هتلی در روسیه با مردم گرفته است، بسیار تکیده و رنجور به نظر می‌رسد.

یکی از هواداران جانی دپ با دیدن این عکس‌ها در فیسبوک نوشت: «قهرمانم بیمار به نظر می‌رسد.» نظراتی از این دست در فضای مجازی بسیار دیده می‌شود.

جانی دپ برای اجرای موسیقی با گروهش به روسیه سفر کرده است. پیش از این نیز جانی دپ در روسیه عکس‌هایی منتشر کرده بود که در آن‌ها کلاه به سر دارد و عینک زده است. آن عکس‌ها نیز با واکنش‌های بسیاری روبه‌رو شد که در آن‌ها از ضعف و بیماری بازیگر «دزدان دریایی کاراییب» گفته بودند.

این بازیگر در چند وقت گذشته با اخباری درباره دعوای حقوقی با شرکت مدیریت دارایی‌هایش در رسانه‌ها دیده می‌شد. او این شرکت را متهم کرده بود، که از دارایی‌های او بدون اجازه وام پرداخته کرده است.

پیش از آن نیز جانی دپ به دلیل جنجال‌های جدایی از امبر هرد در صدر اخبار بود. او برای جدایی از هرد مجبور به پرداخت ۷ میلیون دلار شد.
در آینده فیلم‌های «شهر دروغ‌ها» و «ریچارد خداحافظی می‌کند» از این بازیگر روی پرده سینِما خواهد رفت.

Share