طیران خبرداد: نارضایتی مردم از تجمع کارگران در خیابان شهید کریمی

طراحی و ساخت دروازه ورودی لاهیجان با استفاده از تلفیق معماری سنتی و جدید

طیران از شهردار لاهیجان خواستار طراحی و ساخت دروازه ورودی های شهر علی الخصوص ورودی از سمت میدان ابریشم با استفاده از تلفیق معماری سنتی و جدید و بکارگیری نماد چای شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت طیران در دهمین جلسه شورای شهر لاهیجان با تأکید بر لزوم داشتن برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت پروژه ها اظهار داشت: مطمئناً یکایک اعضای شورا ایده و برنامه های خوبی را برای اجرا در طی چهار سال دوره پنجم شورا مدنظر دارند که به منظور تحقق این موضوع می بایست با تدوین برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت در قالب سند راهبردی و اولویت بندی آنها بعنوان یکی از اسناد بالادست، برنامه مشخصی را به منظور تحقق این اهداف در طول دوره پنجم شورا تدوین نمائیم.

وی در همین راستا از اعضای شورا خواست به منظور تسریع در تهیه این سند، برنامه های خود را جهت جمع بندی به کمیسیون های تخصصی ارائه نمایند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان با اشاره به مزیت پارک خودروها بصورت مورب در خیابان حدفاصل میدان وحدت تا میدان انقلاب، خواستار اجرای پارکبان و مدیریت پارک مورب خودروها در این مسیر و ساماندهی پارک حاشیه ای این خیابان شدند.

طیران با اشاره به وضعیت و نوع کاربری بازار روز شماره ۴ خواستار پیگیری مشکلات موجود با توجه به نارضایتی شهروندان شد.

وی همچنین به تجمع کارگران در خیابان شهید کریمی و اعلام نارضایتی شهروندان و کسبه اشاره و خواستار ایجاد و ساخت خانه کارگر در محلی مناسب با مشارکت خانه کارگر شرق گیلان شد.

طیران با بیان اینکه شهر لاهیجان بعنوان شهر گردشگری می بایست مؤلفه های لازم شهر توریستی را داشته باشد، بر لزوم مدیریت ویژه سازمان حمل و نقل و اعمال نظارت بیشتر بر فعالیت خودروهای تاکسی درون شهری و رعایت موارد قانونی تاکید کرد.

وی از شهردار لاهیجان خواستار طراحی و ساخت دروازه ورودی های شهر علی الخصوص ورودی از سمت میدان ابریشم با استفاده از تلفیق معماری سنتی و جدید و بکارگیری نماد چای شد.

Share