با حضور جمعی از مردم و مسئولین؛

سومین مراسم سالگرد آیت الله امینیان در آستانه اشرفیه برگزار شد+ تصاویر

حجت الاسلام صدیق عربانی در سومین سالگرد ارتحال آیت‌الله امینیان گفت: این روحانی مجاهد در دوران مبارزه و بعد از آن از شخصیت تاثیرگذار انقلاب شکوهمند اسلامی بود و در این راه فرزند طلبه خود را برای اسلام تقدیم کرد همچنین عمر با برکت خود را در راه خدمت به اسلام، نشر معارف و اهل بیت صرف کرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سومین سالگرد ارتحال عالم ربانی ابوالشهید آیت‌الله امینیان با حضور جمعی از مردم و مسئولین در مسجد جامع آستانه اشرفیه برگزار شد و حجت الاسلام صدیق عربانی در این مراسم اظهار داشت: آیت الله امینیان خود را برای امام و انقلاب فدا کرد.

وی با برشمردن شخصیت والای آیت الله امنییان در دوران انقلاب گفت: ایشان از مریدان امام راحل بودند.

صدیق عربانی افزود: آثار آیت الله امینیان امروزه برای نسل جوان بسیار گران بها و ارزشمند است.

وی در ادامه با بیان اینکه ایشان هرگز از امام و انقلاب فاصله نگرفتند و تا آخرین لحظه در سنگر نماز جمعه، درس اخلاق، هدایت و انقلاب را به مردم گوش زد می کردند، گفت: آیت الله امینیان در جنگ فرزند خود را  از دست دادند و تقدیم انقلاب کردند زیرا می دانستند نهال انقلاب با خون شهدا آبیاری شده است.

صدیق عربانی گفت: این روحانی مجاهد در دوران مبارزه و بعد از آن از شخصیت تاثیرگذار انقلاب شکوهمند اسلامی بود و در این راه فرزند طلبه خود را برای اسلام تقدیم کرد همچنین عمر با برکت خود را در راه خدمت به اسلام، نشر معارف و اهل بیت صرف کرد.

Share