پس از ۲۲ سال فعالیت حجت الاسلام پورابراهیم؛

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با حضور فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و نمایندگان ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در محل دفتر مدیرکل برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شبستان، مراسم تکریم و معارفه مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان صبح امروز (۵ خرداد) با حضور فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و نمایندگان ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در محل دفتر مدیرکل برگزار شد.

فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در این مراسم با اشاره به مصوبه ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور مبنی بر عدم به کارگیری نیروهای رسمی وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی در کانون های مساجد استان ها تصریح کرد: بر اساس این مصوبه مأموریت حجت الاسلام پورابراهیم، بعد از ۲۲ سال فعالیت در دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان گیلان به پایان رسید و  برای وی در مأموریت جدید آرزوی توفیق روزافزون دارم.

وی با اشاره به حکم سرپرستی حسن وحدتی پور اذعان کرد: دوران سرپرستی وی با برنامه های اوقات فراغت کانون های مساجد که نقطه قوت کانون هاست، مصادف شده و امیدوارم برنامه ریزی دقیقی صورت گرفته و توانمندی های کانون های مساجد به نحو مطلوب ارائه شود.

گفتنی است، حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم، از سال ۷۵ مسئولیت دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان را عهده دار بوده است. حسن وحدتی پور سابقه ۱۷ ساله کارشناسی آموزش و پژوهش دبیرخانه کانون های مساجد را در کارنامه کاری خود دارد.

Share