پس از برگزاری تنها یک جلسه تمرین؛

سرمربی جدید سپیدرود از هدایت این تیم کناره‌گیری کرد!

نادر دست‌نشان، سرمربی جدید سپیدرود که به تازگی برای هدایت این تیم انتخاب شده بود، پس از برگزاری تنها یک جلسه تمرین با این تیم از سمت خود کناره‌گیری کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایلنا، نادر دست‌نشان، سرمربی جدید سپیدرود که به تازگی برای هدایت این تیم انتخاب شده بود، پس از برگزاری تنها یک جلسه تمرین با این تیم از سمت خود کناره‌گیری کرد.

با توجه به موضعی که هواداران سپیدرود در تمرین امروز علیه تن‌زاده داشتند، او اعلام کرد در شرایط فعلی تا زمان مشخص شدن تکلیف این باشگاه با کادر قبلی و همچنین شرایط مالکیت قادر به ادامه همکاری با سپیدرود نیست.

دست‌نشان در اینباره گفت: هواداران سپیدرود همیشه در قلب من جا دارند و امروزهم دقایقی عاشقانه با یکدیگر حرف زدیم، اما شرایط به گونه‌ای است که ترجیح می‌دهم تا مشخص شدن شرایط باشگاه در تمرین حاضر نشوم.

وی در خصوص اینکه هواداران حاضر نسبت به او نیز در تمرین امروز موضع داشتند نیز گفت: نه اینطور نبود. هواداران رشتی همیشه به من لطف داشتند و یک سری مسائل باعث شده بود تا تنش‌هایی میان آنها و مالک باشگاه شکل گیرد. البته مالک باشگاه نیز مدعی است که در طول حضور چهار ماهه خود در این باشگاه نزدیک به چهار میلیارد و اندی خرج کرده تا باشگاه در لیگ برتر حفظ شود. اما هواداران نگران آینده تیم هستند؛ تیمی که سرمایه اصلی آنها را خودشان تشکیل داده‌اند و این نه شعار که با حضور بیش از بیست هزار نفره آنها در تمامی بازی‌ها از لیگ دسته پایین‌تر تا لیگ برتر کاملا مشخص بود و هست. البته یک سری دوستان هم در این میان شیطنت‌هایی می‌کنند که من نام آنها را کاملا می‌دانم و اگر نیاز باشد رسانه‌ای خواهم کرد تا هواداران از افکار پلیدشان علیه تیم آگاه شوند.

دست نشان درباره اینکه با توجه به وعده علی کریمی که گفته روز شنبه تمرینات تیم را استارت خواهد زد چه واکنشی به این مساله خواهد داشت گفت: من برای علی کریمی احترام زیادی قائل هستم. او اسطوره پسرم هم هست و پسرم عاشق اوست و البته من هم عاشق او هستم. بازیکن فوق العاده‌ای بوده که اکنون نیز مسیر مربیگری را آغاز کرده و امیدوارم در این مسیر جدید نیز همانند دوران بازیگری موفق باشد. من وقتی قبول کردم که به تیم بیایم آگاه شده بودم که وکیل یا دوستان ایشان مراحل تسویه حساب را در حال پیگیری هستند. اما اکنون با شرایط به وجود آمده باید بگویم که تا زمان برطرف نشدن مشکلات و این مسائل دیگر کار نخواهم کرد.

من به عشق هواداران آمدم و زمانی که آنها در تمرین امروز به من می‌ گویند آقا نادر ما شما را دوست داریم اما لطفا درگیر این مسائل نشو برایم کاملا حرف‌شان قابل احترام است. من نه طرف مالک هستم و نه طرف هواداران که بخواهم این وسط خودم را خرج کنم. همه می‌دانند که تیم شرایط مالی مناسبی ندارد و من به عنوان مربی نیامده‌ام تا از سرمایه آن برای جذب بازیکن و شرایط مالی خودم سود ببرم و با کسب نتیجه لازم توانایی خودم را نشان دهم. کار کردن در چنین تیم‌ها و فضاهایی که از نظر مالی شرایط خوبی ندارد فقط به شرایط مربیگری بستگی دارد و من هم آمدم تا کمک کرده باشم. باشگاه قول داده بود که مطالبات بازیکنان را پرداخت کند و من هم به این ترتیب با ۴-۵ بازیکن صحبت کردم و آنها نیز قول همکاری داده بودند تا بیست خرداد و بعد از عمل مالک باشگاه به تمرینات برگردند. اما فعلا که تیم شرایط مناسبی ندارد و هواداران هم نگران اوضاع تیم هستند من هم عذرخواهی می‌کنم و دیگر در تمرینات حاضر نخواهم شد تا تکلیف مشخص شود.

Share