امام جمعه رشت

سازمان ملل حامی دزدان بین المللی است | جایزه نوبل را به کسانی می‌دهند که ضد بشریت هستند

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه از سال ۱۹۴۸ جمعی یاغی بین‌الملل در جایی جمع شدند تا امت اسلامی را تکه‌تکه کنند، گفت: از سازمان ملل از بدو تاسیس تا کنون هیچ خیری بشر ندیده است.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان‌ در خطبه‌های نماز جمعه رشت با بیان اینکه توجه انسان‌ به مرگ و جهان آخرت آثار خوبی را برای انسان در دنیا دارد، گفت: انسانی که به یاد مرگ زندگی می‌کند هم خودش در آرامش است و هم انسان‌های اطراف او نیز در آرامش هستند.

وی نورانی شدن قلب انسان را از برکات یاد مرگ دانست و افزود: انسانی که به یاد مرگ است رذایل را از خود دور می‌کند.

فلاحتی با بیان اینکه یکی از علت‌های سرگردانی انسان در دنیا باور نداشتن به فرمایشات الهی است، گفت: کسی که به یاد مرگ باشد به دیگران ظلم و ستم نمی‌کند.

امام جمعه رشت همچنین ادامه داد: توجه به معاد سبب می‌شود انسان هرچیزی را که برای خود می‌پسنند برای دیگری هم بخواهد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) “روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم می‌دانم” افزود: این مسئله نشان‌دهنده توجه امام(ره) به پاره تن‌اسلام‌ یعنی فلسطین است‌.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه از سال ۱۹۴۸ جمعی یاغی بین‌الملل در جایی جمع شدند تا امت اسلامی را تکه‌تکه کنند، گفت: از سازمان ملل از بدو تاسیس تا کنون هیچ خیری بشر ندیده است و شاید هرگز هم خیرش به بشر نرسید، سازمان ملل فقط حامی دزدان بین المللی است و فقط شرش به جوامع بشریت رسیده است.

وی جایزه نوبل را ننگین خواند و تصریح کرد: این جایزه تنها به کسانی از ملت‌های جهان می‌دهند که ضد بشریت اقدام می‌کنند.

نماینده ولی در استان گیلان همچنین ادامه داد: حمایت ما از فلسطین منطق دارد زیرا غرور هر مسلمانی در جهان غرور ما است.

وی با اشاره به اینکه فلسطین قبله اول مسلمانان است، گفت: قدس از نظر اعتقادی برای ما مهم است و باید از آن حمایت کنیم.

خطیب جمعه رشت اظهار داشت: یکی از آرمان‌های انقلاب ما کمک به مظلومان جهان و مستضعفین است و ما مکلف به حمایت از مسلمانان هستیم.

وی با اشاره به اینکه اگر کسی صدای مسلمان را بشنوند و به کمک او نشتابد، مسلمان نیست، گفت: امروز کشورهای مسلمانان اطراف از ما حمایت می‌کنند.

فلاحتی در پایان با بیان اینکه امیدوارم ندای حمایت از فلسطین به سراسر دنیا برسد، اظهار داشت: به فضل خداوند فرمایش رهبری در خصوص نابودی اسرائیل تا ۲۵ سال آینده محقق خواهد شد.

Share