پس از سرقت در لاهیجان؛

سارق اموال گردشگر آلمانی در چالوس شناسایی و دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری سارقان اموال گردشگر آلمانی در شهرستان چالوس خبر داد و افزود: در پی وقوع سرقت از یک گردشگر آلمانی در شهرستان لاهیجان، بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان آگاهی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری سارقان اموال گردشگر آلمانی در شهرستان چالوس خبر داد.

سرهنگ رحیم شعبانی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت از یک گردشگر آلمانی در شهرستان لاهیجان، بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات کارآگاهان از مالباخته، مشخص شد که دو نفر که سوار بر یک خودروی ۲۰۶ بودند، با فریب یک تبعه مرد ۳۰ آلمانی وی را جهت تفریح در شهرستان چالوس سوار خودروی خود کرده اند و در بین مسیر با تهدید چاقو و پس از سرقت وسایل همراه وی شامل یکدستگاه گوشی تلفن همراه و مقدار تقریبی ۸۰۰ یورو وجه نقد وی را در حوالی شهر چابکسر رها نموده و متواری شده اند.

وی با اعلام اینکه با تحقیقات کارآگاهان آگاهی و بررسی آثار و اعلام به جامانده از سارقان، سرنخی از متهمان در شهرستان چالوس بدست آمد، بیان داشت: کارآگاهان با اخذ نیابت قضایی به شهرستان چالوس عزیمت نموده و با تعقیب و مراقبت نامحسوس چندین ساعته، موفق به شناسایی مخفیگاه سارقان شدند.

سرهنگ شعبانی با اشاره به اینکه دو سارق ۲۸ و ۲۹ ساله اهل و ساکن یکی از استان های جنوبی در اقدامی غافلگیرانه

در مخفیگاهشان دستگیر شدند، اظهار داشت: از مخفیگاه سارقان یک دستگاه خودروی ۲۰۶ سرقتی از استان تهران به همراه کلیه امول داخل خودرو و اموال مالباخته تبعه آلمانی شامل شامل لباس ها، ۷۰۰ یورو وجه نقد، چادر مسافرتی، لوازم گوشی و ۲ عدد کوله پشتی صحیح و سالم کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، از مردم خواست، هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

Share